Poranki z e-mail marketingiem

Termin

8–12.10.2018

Miejsce

Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław

Organizator

FreshMail

Od 8 do ­12 października będzie można wziąć udział w najnowszej edycji „Poranków z email marketingiem”. Organizuje je firma FreshMail w pięciu miastach: Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.

Czym są Poranki z email marketingiem?

„Poranki z e-mail marketingiem” to coroczny tour po Polsce, podczas którego eksperci z firmy FreshMail, znający e-mail marketing od podszewki, dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Tegoroczne wydarzenie odbędzie się między 8 a 12 października w pięciu miastach Polski:

  • Kraków 8.10.2018
  • Warszawa 9.10.2018
  • Gdańsk 10.10.2018
  • Poznań 11.10.2018
  • Wrocław 12.10.2018

Bilety na wydarzenie można zdobyć za pośrednictwem strony: freshmail.pl/poranki

O czym będą tegoroczne Poranki z email marketingiem?

Wielu marketerów tworząc kampanie nie uwzględnia jednego ważnego aspektu – strategii komunikacji. Bez odpowiednio przemyślanego planu, uwzględnianiu różnych grup docelowych i ich potrzeb, wysyła po prostu wszystko do wszystkich. A nie na tym polega dobry e-mail marketing. Marcin Kociuba, strategy manager we FreshMailu, opowie o tym, jak zbudować strategię email marketingową i tym sposobem dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co zrobić, aby pozyskiwanie odbiorców było efektywne, jak wykorzystać dane o subskrybentach, aby wysyłać lepsze kampanie oraz co zrobić, by zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej strategii email marketingowej.

Żeby dotrzeć do odbiorców z dopasowanymi treściami, należy podzielić całą listę mailową na grupy charakteryzujące się określonymi cechami, a następnie dopasować do nich odpowiednio treść. O segmentacji i personalizacji opowie kolejny prelegent –­ Elżbieta Krupa, key account manager we FreshMailu.

W swojej prezentacji opowie czym jest segmentacja i personalizacja i jak wpływają one na zwiększenie konwersji z kampanii przez lepszy dobór wysyłanych treści. Uczestnicy dowiedzą się też, co w e-mail marketingu można personalizować.

Po wysłaniu spersonalizowanej kampanii przychodzi czas na analitykę. To ona pozwala na skuteczne optymalizowanie swoich działań email marketingowych, wyciąganie wniosków i lepszym dopasowywaniu się do targetu. Dlatego właśnie Ewa Kuik, strategy specialist we FreshMailu, przedstawi temat „Kreacja a analityka –­ jak połączyć kwestie wizualne z uzyskanymi danymi?”. Ewa przejdzie przez ważne aspekty tworzenia kreacji mailowej. Opowie, jak ważne jest spojrzenie zarówno pod względem estetyki szablonu, jak i kwestii pozyskiwania danych oraz wskaże, jakie parametry wysyłki mają największy wpływ na wskaźniki otwarć i kliknięć. Przedstawi również wiedzę o ograniczeniach lub zmianach na skrzynkach pocztowych, które mają wpływ na wyświetlanie się wiadomości mailowej.

Warto wiedzieć również, kiedy najlepiej jest wysyłać kampanię, aby uzyskać jak najwięcej otwarć e-maili czy w jaki sposób komunikować się z odbiorcami w zależności od wielkości bazy adresowej. O tym podczas swojego wystąpienia opowie Anna Łowczowska, head of events & customer education we FreshMailu. W swojej prezentacji „Magia liczb –­ wykorzystaj ją, żeby efekty Twoich kampanii były jak z bajki” poruszy też temat dopasowania komunikacji do tego, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji