Poranki z e-mail marketingiem

Termin

8–12.10.2018

Miejsce

Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław

Organizator

FreshMail

Od 8 do ­12 października będzie można wziąć udział w najnowszej edycji „Poranków z email marketingiem”. Organizuje je firma FreshMail w pięciu miastach: Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.

Czym są Poranki z email marketingiem?

„Poranki z e-mail marketingiem” to coroczny tour po Polsce, podczas którego eksperci z firmy FreshMail, znający e-mail marketing od podszewki, dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Tegoroczne wydarzenie odbędzie się między 8 a 12 października w pięciu miastach Polski:

  • Kraków 8.10.2018
  • Warszawa 9.10.2018
  • Gdańsk 10.10.2018
  • Poznań 11.10.2018
  • Wrocław 12.10.2018

Bilety na wydarzenie można zdobyć za pośrednictwem strony: freshmail.pl/poranki

O czym będą tegoroczne Poranki z email marketingiem?

Wielu marketerów tworząc kampanie nie uwzględnia jednego ważnego aspektu – strategii komunikacji. Bez odpowiednio przemyślanego planu, uwzględnianiu różnych grup docelowych i ich potrzeb, wysyła po prostu wszystko do wszystkich. A nie na tym polega dobry e-mail marketing. Marcin Kociuba, strategy manager we FreshMailu, opowie o tym, jak zbudować strategię email marketingową i tym sposobem dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co zrobić, aby pozyskiwanie odbiorców było efektywne, jak wykorzystać dane o subskrybentach, aby wysyłać lepsze kampanie oraz co zrobić, by zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej strategii email marketingowej.

Żeby dotrzeć do odbiorców z dopasowanymi treściami, należy podzielić całą listę mailową na grupy charakteryzujące się określonymi cechami, a następnie dopasować do nich odpowiednio treść. O segmentacji i personalizacji opowie kolejny prelegent –­ Elżbieta Krupa, key account manager we FreshMailu.

W swojej prezentacji opowie czym jest segmentacja i personalizacja i jak wpływają one na zwiększenie konwersji z kampanii przez lepszy dobór wysyłanych treści. Uczestnicy dowiedzą się też, co w e-mail marketingu można personalizować.

Po wysłaniu spersonalizowanej kampanii przychodzi czas na analitykę. To ona pozwala na skuteczne optymalizowanie swoich działań email marketingowych, wyciąganie wniosków i lepszym dopasowywaniu się do targetu. Dlatego właśnie Ewa Kuik, strategy specialist we FreshMailu, przedstawi temat „Kreacja a analityka –­ jak połączyć kwestie wizualne z uzyskanymi danymi?”. Ewa przejdzie przez ważne aspekty tworzenia kreacji mailowej. Opowie, jak ważne jest spojrzenie zarówno pod względem estetyki szablonu, jak i kwestii pozyskiwania danych oraz wskaże, jakie parametry wysyłki mają największy wpływ na wskaźniki otwarć i kliknięć. Przedstawi również wiedzę o ograniczeniach lub zmianach na skrzynkach pocztowych, które mają wpływ na wyświetlanie się wiadomości mailowej.

Warto wiedzieć również, kiedy najlepiej jest wysyłać kampanię, aby uzyskać jak najwięcej otwarć e-maili czy w jaki sposób komunikować się z odbiorcami w zależności od wielkości bazy adresowej. O tym podczas swojego wystąpienia opowie Anna Łowczowska, head of events & customer education we FreshMailu. W swojej prezentacji „Magia liczb –­ wykorzystaj ją, żeby efekty Twoich kampanii były jak z bajki” poruszy też temat dopasowania komunikacji do tego, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław

5 Wydarzeń

Termin
14–15.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji