Polzak Marketing 2022

Termin

17.11.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

SAR / PSML

Polzak Marketing

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, skierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. Konferencja odbędzie się 17 listopada w Warszawie.

To już 6. edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu efektywności marketingu i jego zakupu oraz skuteczności relacji biznesowej na linii marketing-zakupy-agencje. W tym roku program konferencji obejmuje najważniejsze zmiany na rynku, które wpływają na komunikację i reklamę.

Nie zabraknie wystąpień o nowych modelach reklamy i współpracy, badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek, informacji o nowych regulacjach i pogłębienia wiedzy o istotnych trendach. Program uwzględni wszystkie istotne zmiany, które zainicjowane w ostatnich dwóch latach przez szybkie i głębokie transformacje społeczne, gospodarcze, klimatyczne czy kulturowe mogą oddziaływać na markę, konsumenta, reklamę i sprzedaż. W analizach i podsumowaniach nie zabraknie aspektów praktycznych.

Konferencja Polzak Marketing to coroczne zwieńczenie wspólnych prac PSML i SAR, mających na celu ciągłe poszerzanie praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianych zakupów marketingowych. Osobiście jestem przekonany, że nasze działania w istotny sposób przyczyniają się do sprawniejszego działania rynku, ograniczają zjawisko asymetrii informacji, tym samym prowadząc do spadku kosztów transakcyjnych. Podczas konferencji poruszamy najistotniejsze problemy, przedstawiamy najnowsze trendy i regulacje, których znajomość jest kluczowa w kontekście podejmowania efektywnych działań – mówi Marcin Wocial, indirect procurement manager z Grupy Play, odpowiedzialny za program z ramienia PSML.

Wierzymy, że podnoszenie wiedzy i kompetencji z obszaru marketingu czy współdzielenie świadomości różnych zjawisk rynkowych, służy wszystkim stronom relacji biznesowej i wspiera skuteczność działania marketingu, zakupów i agencji. Od pandemii właściwie nie ma niczego bardziej pewnego dla biznesu niż zmiana, tegoroczna konferencja jest próbą przyjrzenia się tym transformacjom, które dzieją się na naszych oczach i będę zmieniać dotychczasowe działanie marek, konsumentów. Na to potrzebujemy umieć odpowiedzieć w komunikacji i w modelach współpracy reklamodawca-agencja.” – dodaje Magdalena Spisak, procurement consultant, odpowiedzialna za program konferencji ze strony SAR.

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie dobryprzetarg.com.pl/konferencja-polzak-marketing-2022.

Polzak Marketing organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Agora
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
6–7.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
14–15.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji