Polzak Marketing 2022

Termin

17.11.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

SAR / PSML

Polzak Marketing

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, skierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. Konferencja odbędzie się 17 listopada w Warszawie.

To już 6. edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu efektywności marketingu i jego zakupu oraz skuteczności relacji biznesowej na linii marketing-zakupy-agencje. W tym roku program konferencji obejmuje najważniejsze zmiany na rynku, które wpływają na komunikację i reklamę.

Nie zabraknie wystąpień o nowych modelach reklamy i współpracy, badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek, informacji o nowych regulacjach i pogłębienia wiedzy o istotnych trendach. Program uwzględni wszystkie istotne zmiany, które zainicjowane w ostatnich dwóch latach przez szybkie i głębokie transformacje społeczne, gospodarcze, klimatyczne czy kulturowe mogą oddziaływać na markę, konsumenta, reklamę i sprzedaż. W analizach i podsumowaniach nie zabraknie aspektów praktycznych.

Konferencja Polzak Marketing to coroczne zwieńczenie wspólnych prac PSML i SAR, mających na celu ciągłe poszerzanie praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianych zakupów marketingowych. Osobiście jestem przekonany, że nasze działania w istotny sposób przyczyniają się do sprawniejszego działania rynku, ograniczają zjawisko asymetrii informacji, tym samym prowadząc do spadku kosztów transakcyjnych. Podczas konferencji poruszamy najistotniejsze problemy, przedstawiamy najnowsze trendy i regulacje, których znajomość jest kluczowa w kontekście podejmowania efektywnych działań – mówi Marcin Wocial, indirect procurement manager z Grupy Play, odpowiedzialny za program z ramienia PSML.

Wierzymy, że podnoszenie wiedzy i kompetencji z obszaru marketingu czy współdzielenie świadomości różnych zjawisk rynkowych, służy wszystkim stronom relacji biznesowej i wspiera skuteczność działania marketingu, zakupów i agencji. Od pandemii właściwie nie ma niczego bardziej pewnego dla biznesu niż zmiana, tegoroczna konferencja jest próbą przyjrzenia się tym transformacjom, które dzieją się na naszych oczach i będę zmieniać dotychczasowe działanie marek, konsumentów. Na to potrzebujemy umieć odpowiedzieć w komunikacji i w modelach współpracy reklamodawca-agencja.” – dodaje Magdalena Spisak, procurement consultant, odpowiedzialna za program konferencji ze strony SAR.

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie dobryprzetarg.com.pl/konferencja-polzak-marketing-2022.

Polzak Marketing organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Agora
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

8 Wydarzeń

Termin
29.11 - 2.12.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
30.11.2022
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
5–6.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–9.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
8–16.12.2022
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
8.12.2022
Miejsce
Organizator
Rada Reklamy 
Więcej informacji
Termin
12–14.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji