Nieustanne zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie rynkowe świata VUCA, rewolucja cyfrowa, przemysł 4.0., ale też nowe pokolenia pracowników na horyzoncie stymulują branżę farmaceutyczną do ciągłej redefinicji obranych strategii i przyjmowania zwinnych taktyk, adekwatnych dla ery AI, VR, Big Data, IoT.
Dziś „w przyszłości, która już tutaj jest”, by realizować misję ochrony zdrowia oraz cele biznesowe, sektor musi wsłuchiwać się jeszcze uważniej w potrzeby swych wszystkich interesariuszy i stosować bardziej spersonalizowane narzędzia i techniki szyte na miarę. Kluczem konkretyzującym to wyzwanie jest efektywność działania w każdym obszarze styku z pacjentem, HCP i ustawodawcą.
W dniach 15–16 października odbędzie się Pharma 360° PLanet – wydarzenie skierowane do branży farmaceutycznej. Składa się z 5 równoległych konferencji. Jedna z nich poświęcona jest marketingowi. To Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication – digitalizacja, e-marketing oraz efektywna i efektowna komunikacja wielokanałowa z HCP i pacjentami: nowe taktyki, narzędzia i mierzalność.
Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication to jedna z pięciu konferencji w ramach Forum Pharma 360° PLanet , które odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie. Spotkanie rozpoczyna sesja plenarna, podczas której wystąpi m.in. Minister Zdrowia Łukasz Szumowski oraz prezesi największych firm farmaceutycznych w Polsce.
Dlaczego warto?
- Digitalizacja, e-marketing oraz efektywna i efektowna komunikacja wielokanałowa z HCP i pacjentami: nowe taktyki, narzędzia i mierzalność! To zagadnienia konferencji dedykowanej decydentom marketingu firm farmaceutycznych.
- Ponad siedemdziesięciu prelegentów wyznaczy kierunek rozwoju sektora. W czasie dwóch dni intensywnych spotkań omówione zostaną takie zagadnienia jak nowe strategie budowania zaangażowania poprzez trigger marketing czy ekosystem digitalowy, Patient centric approach czyli jak generować unikalne UX w omnichannel czy efektywny e-retailing w pharma.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.:
- Julian Sadovy, digital project manager multichannel marketing & sales champion, Bayer
- Grzegorz Firczyk, dyrektor Działu eMarketingu, Polpharma
- Przemysław Rudowski, digital brand manager, Egis
- Magdalena Pabjasz, senior e-marketing & media manager, Dywizja Żywności Medycznej, Nutricia
- Paweł Niechciał, digital manager, Allergan
W programie 5 sesji równoległych:
- Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations
- Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
- Sales Strategy, Commercial Excellence & Data Challenge
- Distribution & Supply Chain Excellence
- People, Field Force Motivation & Leadership Development
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie pharmaplanet.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.