Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication

Termin

15–16.10.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Brave Beyong Conferences

Nieustanne zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie rynkowe świata VUCA, rewolucja cyfrowa, przemysł 4.0., ale też nowe pokolenia pracowników na horyzoncie stymulują branżę farmaceutyczną do ciągłej redefinicji obranych strategii i przyjmowania zwinnych taktyk, adekwatnych dla ery AI, VR, Big Data, IoT.

Dziś „w przyszłości, która już tutaj jest”, by realizować misję ochrony zdrowia oraz cele biznesowe, sektor musi wsłuchiwać się jeszcze uważniej w potrzeby swych wszystkich interesariuszy i stosować bardziej spersonalizowane narzędzia i techniki szyte na miarę. Kluczem konkretyzującym to wyzwanie jest efektywność działania w każdym obszarze styku z pacjentem, HCP i ustawodawcą.

W dniach 15–16 października odbędzie się Pharma 360° PLanet – wydarzenie skierowane do branży farmaceutycznej. Składa się z 5 równoległych konferencji. Jedna z nich poświęcona jest marketingowi. To Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication – digitalizacja, e-marketing oraz efektywna i efektowna komunikacja wielokanałowa z HCP i pacjentami: nowe taktyki, narzędzia i mierzalność.

Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication to jedna z pięciu konferencji w ramach Forum Pharma 360° PLanet , które odbędzie się w dniach 15-16 października 2019 w Warszawie. Spotkanie rozpoczyna sesja plenarna, podczas której wystąpi m.in. Minister Zdrowia Łukasz Szumowski oraz prezesi największych firm farmaceutycznych w Polsce.

Dlaczego warto?

  • Digitalizacja, e-marketing oraz efektywna i efektowna komunikacja wielokanałowa z HCP i pacjentami: nowe taktyki, narzędzia i mierzalność! To zagadnienia konferencji dedykowanej decydentom marketingu firm farmaceutycznych.
  • Ponad siedemdziesięciu prelegentów wyznaczy kierunek rozwoju sektora. W czasie dwóch dni intensywnych spotkań omówione zostaną takie zagadnienia jak nowe strategie budowania zaangażowania poprzez trigger marketing czy ekosystem digitalowy, Patient centric approach czyli jak generować unikalne UX w omnichannel czy efektywny e-retailing w pharma.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

  • Julian Sadovy, digital project manager multichannel marketing & sales champion, Bayer
  • Grzegorz Firczyk, dyrektor Działu eMarketingu, Polpharma
  • Przemysław Rudowski, digital brand manager, Egis
  • Magdalena Pabjasz, senior e-marketing & media manager, Dywizja Żywności Medycznej, Nutricia
  • Paweł Niechciał, digital manager, Allergan

W programie 5 sesji równoległych:

  • Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations
  • Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
  • Sales Strategy, Commercial Excellence & Data Challenge
  • Distribution & Supply Chain Excellence
  • People, Field Force Motivation & Leadership Development

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie pharmaplanet.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
25.09 - 30.11.2023
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
4–5.10.2023
Miejsce
Budapest
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
12–13.10.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.10.2023
Miejsce
Wrocław
Organizator
HR Espresso 
Więcej informacji
Termin
19–20.10.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
23–27.10.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–27.10.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
6–9.11.2023
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17.11.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28–30.11.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji