Skuteczna komunikacja marek w świecie mediów hybrydowych, digitalu, social mediów i gamingu
Słowo „hybryda” towarzyszy naszej branży coraz częściej. I nie dotyczy to wyłącznie hybrydowej pracy, jaka została nam w spadku po okresie pandemii. Zdajemy sobie dziś sprawę, że chociaż digital rozwija się bardzo szybko, to telewizja, także ta linearna, zostanie z nami na długo, zwłaszcza w naszym regionie Europy.
Mieszają się także modele biznesowe. W tym roku czeka nas prawdopodobnie polska premiera serwisów VoD wspieranych reklamami, w tym Netfliksa. Ale warto też zauważyć, że serwisy VoD eksperymentują także z transmisjami kanałów linearnych.
Wideo – tym razem w pionie – stało się językiem social mediów, a metaverse manifestuje się nie w specjalnym świecie wirtualnym, ale grach takich jak „Fortnite” czy „Brawl Stars”.
Na Multiscreen Day 2023 postaramy się odpowiedzieć na pytanie: jak w tym skomplikowanym krajobrazie medialnym dotrzeć do konsumenta i prowadzić skuteczną komunikację?
Doświadczeniami podzielą się marketerzy, badacze, media, domy mediowe i agencje.
W tegorocznym programie m.in.:
- szerokie spojrzenie na nowe grupy odbiorców takie jak dzieci oraz pokolenie 49+
- marketerzy w metaverse i w realiach gier wideo
- tik-tok i jego sukcesu na rynku wideo – temat niewyczerpany
- eksperci o integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii
oraz wiele wiele innych aktualnych tematów!
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia:Renaissance Warsaw Airport