Mobile Trends Conference for e-commerce

Termin

13–14.09.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Mobile Trends

Mobile Trends Conference for e-commerce to edycja specjalna wydarzenia. 13–14 września w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja, jak robić to właściwie.

Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.

Na konferencji pojawi się ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce. Będzie można zapoznać się z praktycznymi wskazówkami do wdrożenia we własnym biznesie, popartymi konkretnymi przykładami i danymi. Odbędzie się także panel dyskusyjny oraz sesja Q&A, dające szansę na lepsze nawiązanie interakcji.

Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce.

Drugiego dnia nastąpi z kolei podział na dwie ścieżki:

  • Projektowanie/UX/design (dla twórców rozwiązań mobilnych w e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań);
  • Marketing/reklama/sprzedaż (dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).

Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze
certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i
certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.

Znani są już w większości prelegenci, którzy pojawią się na scenie we wrześniu. Będą to m.in.:

  • Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na smartfonach i tabletach, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem. Chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce.
  • Paul Swaddle (Pocket App), pracujący w branży mobilnej od ponad 15 lat, współzałożyciel Pocket App, czołowego dewelopera aplikacji w Wielkiej Brytanii, mentor oraz sędzia w programie telewizyjnym BBC. Na podstawie swoich doświadczeń opowie, w jaki sposób można wykorzystać aplikacje do poprawy wydajności, produktywności i optymalizacji kosztów.
  • Raluca Radu (GPeC & Answear), country manager z Answear. Ma 13-letnie doświadczenie w strategiach cyfrowych dla biznesu online i marketingu internetowego. Opowie o rynku mobilnym w swoim kraju i porówna go z innymi państwami europejskimi. Przedstawi 10 praktycznych wskazówek dotyczących user experience na urządzeniach mobilnych, które poprze przykładami.
  • Artur Jabłoński (arturjablonski.com) opowie o tworzeniu skutecznej sprzedażowo reklamy.
  • Maciej Ziemczonek (Domodi), od lat specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu. Pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
  • Maciej Żyto (RTV euro AGD), z 18-letnim doświadczeniem w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobytym w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Przedstawi kilka konkretnych przykładów i wskazówek ze swojej pracy.
  • Adam Wesołowski (Ladder.io), jedyny w Polsce marketing ekspert w programie Google Developers Experts. Opowie o growth hackingu w rozwoju aplikacji mobilnych.
  • Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów. Opowie o progressive web apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej.
  • Kasper Szymański (SearchBrothers.com), jeden z nielicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania. Poprowadzi sesję Q&A dotyczącą Google i SEO.
  • Tomasz Woźniak (Future Mind), współwłaściciel i prezes firmy Future Mind, wykładowca, który wciąż czynnie uczestniczy w procesach tworzenia innowacyjnych produktów dla swoich klientów. Podczas wystąpienia wyjaśni, jak strategicznie podejść do wdrożenia kanału mobilnego w swojej organizacji.
  • Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami.
  • Sebastian Malczyk (Miquido), pomagający zmieniać pomysły w funkcjonalne oprogramowania za pomocą dobranych do tego właściwych technologii i narzędzi. Pokaże, jaką rolę odgrywa big data w e-handlu.
  • Marcin Rudzik (Brand Active), zajmujący się m.in. kreowaniem strategii e-commerce oraz indywidualnym doradztwem dla sklepów debiutujących w kanale online, z e-biznesem związany od 8 lat. Opowie o budowaniu relacji w mobile pomiędzy kupującym a sklepem internetowym.
  • Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty i wieloletnią praktykę. Podzieli się swoją wiedzą w tym zakresie.
  • Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe oraz Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System. Pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki.
  • Marta Mielcarek (SoftwareMill), UX/UI designer, prowadząca zajęcia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, założycielka spotkań Tipi UX. Przedstawi, jak wygląda rzeczywistość prowadzenia projektów UX dla softwarehouse’ow.

Aktualną listę prelegentów można znaleźć na stronie ecommerce.mobiletrends.pl/prelegenci.

Więcej informacji o samym wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie ecommerce.mobiletrends.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 3
Miejsce wydarzenia:

Best Western Premier
ul. Opolska 14a
31-123 Kraków

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji