Mobile Trends Conference for e-commerce to edycja specjalna wydarzenia. 13–14 września w Krakowie odbędzie się po raz pierwszy. Jej celem jest popularyzacja wykorzystania kanału mobile w e-commerce i edukacja, jak robić to właściwie.
Coraz więcej konsumentów kupuje mobilnie. M-commerce rośnie w siłę, a przedsiębiorstwa powinny być przygotowane na działanie zgodnie z tym trendem, bo niewątpliwie najbliższe lata będą należały właśnie do niego. Konferencja skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie korzystać z kanału mobilnego w sprzedaży swoich produktów i usług, a przy tym zwiększyć zysk.
Na konferencji pojawi się ponad 25 prelegentów z polskich i zagranicznych firm, które na co dzień skutecznie wykorzystują potencjał m-commerce. Będzie można zapoznać się z praktycznymi wskazówkami do wdrożenia we własnym biznesie, popartymi konkretnymi przykładami i danymi. Odbędzie się także panel dyskusyjny oraz sesja Q&A, dające szansę na lepsze nawiązanie interakcji.
Pierwszego dnia zaplanowany został dzień ogólny i prelekcje dotyczące mobile w e-commerce.
Drugiego dnia nastąpi z kolei podział na dwie ścieżki:
- Projektowanie/UX/design (dla twórców rozwiązań mobilnych w e-commerce, projektantów aplikacji, osób zajmujących się UX oraz designem, a także wszystkich pasjonatów kreowania użytecznych i dostosowanych do użytkowników rozwiązań);
- Marketing/reklama/sprzedaż (dla przedstawicieli branży e-commerce, odpowiadających za procesy sprzedażowe, specjalistów ds. promocji, marketingu i reklamy, właścicieli, dyrektorów i managerów sklepów internetowych).
Nowością będzie również panel dyskusyjny, podczas którego eksperci odpowiedzą na pytania oraz przedyskutują poruszane podczas prelekcji tematy.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze
certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i
certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.
Znani są już w większości prelegenci, którzy pojawią się na scenie we wrześniu. Będą to m.in.:
- Steven Hoober (4ourth Mobile), który wie wszystko na temat tego, w jaki sposób ludzie w rzeczywistości posługują się ekranami dotykowymi na smartfonach i tabletach, twórca oryginalnego systemu designu pod tym kątem. Chętnie podzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami z branżą e-commerce.
- Paul Swaddle (Pocket App), pracujący w branży mobilnej od ponad 15 lat, współzałożyciel Pocket App, czołowego dewelopera aplikacji w Wielkiej Brytanii, mentor oraz sędzia w programie telewizyjnym BBC. Na podstawie swoich doświadczeń opowie, w jaki sposób można wykorzystać aplikacje do poprawy wydajności, produktywności i optymalizacji kosztów.
- Raluca Radu (GPeC & Answear), country manager z Answear. Ma 13-letnie doświadczenie w strategiach cyfrowych dla biznesu online i marketingu internetowego. Opowie o rynku mobilnym w swoim kraju i porówna go z innymi państwami europejskimi. Przedstawi 10 praktycznych wskazówek dotyczących user experience na urządzeniach mobilnych, które poprze przykładami.
- Artur Jabłoński (arturjablonski.com) opowie o tworzeniu skutecznej sprzedażowo reklamy.
- Maciej Ziemczonek (Domodi), od lat specjalizujący się w SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej oraz e-mail marketingu. Pokaże na podstawie konkretnych badań, jakie funkcjonalności warto rozwijać, żeby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
- Maciej Żyto (RTV euro AGD), z 18-letnim doświadczeniem w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobytym w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Przedstawi kilka konkretnych przykładów i wskazówek ze swojej pracy.
- Adam Wesołowski (Ladder.io), jedyny w Polsce marketing ekspert w programie Google Developers Experts. Opowie o growth hackingu w rozwoju aplikacji mobilnych.
- Tomasz Karwatka (Divante), od lat dostarczający rozwiązania e-commerce dla swoich klientów. Opowie o progressive web apps i jego znaczeniu dla całej branży sprzedaży internetowej.
- Kasper Szymański (SearchBrothers.com), jeden z nielicznych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania. Poprowadzi sesję Q&A dotyczącą Google i SEO.
- Tomasz Woźniak (Future Mind), współwłaściciel i prezes firmy Future Mind, wykładowca, który wciąż czynnie uczestniczy w procesach tworzenia innowacyjnych produktów dla swoich klientów. Podczas wystąpienia wyjaśni, jak strategicznie podejść do wdrożenia kanału mobilnego w swojej organizacji.
- Krzysztof Marzec (Deva Group), certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Ekspercką wiedzę poprze licznymi przykładami.
- Sebastian Malczyk (Miquido), pomagający zmieniać pomysły w funkcjonalne oprogramowania za pomocą dobranych do tego właściwych technologii i narzędzi. Pokaże, jaką rolę odgrywa big data w e-handlu.
- Marcin Rudzik (Brand Active), zajmujący się m.in. kreowaniem strategii e-commerce oraz indywidualnym doradztwem dla sklepów debiutujących w kanale online, z e-biznesem związany od 8 lat. Opowie o budowaniu relacji w mobile pomiędzy kupującym a sklepem internetowym.
- Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity), który przekuwa idee rozwoju e-commerce na systemy IT i może wiele powiedzieć na temat omnichannel, biorąc pod uwagę zrealizowane projekty i wieloletnią praktykę. Podzieli się swoją wiedzą w tym zakresie.
- Konrad Dzwinel (Brainly) na co dzień budujący strony, aplikacje webowe i hybrydowe oraz Patrycja Rozmus (Brainly), kierowniczka zespołu Design System. Pokażą swoje spojrzenie na tworzenie systemów sklepów, zarówno od strony programisty, jak i designerki.
- Marta Mielcarek (SoftwareMill), UX/UI designer, prowadząca zajęcia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, założycielka spotkań Tipi UX. Przedstawi, jak wygląda rzeczywistość prowadzenia projektów UX dla softwarehouse’ow.
Aktualną listę prelegentów można znaleźć na stronie ecommerce.mobiletrends.pl/prelegenci.
Więcej informacji o samym wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie ecommerce.mobiletrends.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 3