Mobile Trends Conference for Banking

Termin

3–4.10.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

ClickMaster Polska

 

Edycja specjalna Mobile Trends Conference odbędzie się 3 i 4 października. Po raz pierwszy zagości w Warszawie, w Kinotece Multiplex położonej w samym centrum stolicy. Jesienna edycja konferencji skierowana jest do przedstawicieli sektora finansowego i bankowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką tworzenia i projektowania rozwiązań mobilnych.

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Skierowana jest pasjonatów branży mobile, grafików, projektantów aplikacji, designerów, biznesmenów, bankowców, kierowników firm, kadry zarządzającej, managerów, kierowników działów, specjalistów do spraw reklamy i promocji.

Mobile Trends Conference for Banking to:

  • pierwszy taki przewodnik dla sektora finansowego i bankowego – dla tych, którzy chcą przyciągnąć klientów w kanale mobile
  • szansa na wysłuchanie prelekcji o czekających nas zmianach trendów w zakresie technologii mobilnych w bankowości
  • konkretne przykłady i doświadczenia z dokładną analizą zysków i strat
  • spotkania i networking z przedstawicielami sektora finansowego oraz ich partnerami biznesowymi
  • wskazówki, jak ulepszyć obecny kanał sprzedaży usług, aby zwiększyć zysk
  • liderzy, którzy podzielą się swoimi sekretami na sukces oraz na skuteczny marketing mobilny

Wystąpią m.in.:

  • Andrzej Szewczyk (Efigence), Paweł Haltof (Efigence)
  • Artur Kurasiński (kurasinski.com)
  • Bartosz Bilicki (Blockchain Polska / Trifinity.io)
  • Igor Farafonow (Uxeria)
  • Wiesław Kotecki (Deloitte Digital)
  • Michał Szklarski (e-point), Piotr Kowalski (Google)
  • Włodzimierz Gruszczyński, Maciej Ogrodniczuk (Jasnopis)
  • Krzysztof Wojewodzic (Escola SA)
  • Kamil Bolek (LifeTube i TalentMedia), Cyber Marian (CyberMarian)
  • Joanna Ostafin (Project: People)
  • Piotr Dziadowicz (Edisonda)
  • Piotr Kardasz (TMS Brokers)
  • Tomasz Michalik (Inisignia)
  • Marek Lesiak (Efigence), Tomasz Dośpiał (Alior Bank)
  • Piotr Friedberg (VMLY&R Poland)
  • Bartek Zieman (Movade)
  • Katarzyna Ryniak, Rafał Cymerys (Upside)

Organizatorem jest firma ClickMaster Polska. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie banking.mobiletrends.pl.

W maju 2019 roku na zlecenie Mastercard zostało przeprowadzone przez TNS Kantar badanie nt. bankowości cyfrowej. Aż 56% ankietowanych zadeklarowało, że co najmniej raz w tygodniu używa serwisu bankowości internetowej lub bankowej aplikacji mobilnej (w porównaniu z 45% dwa lata temu). 57% bierze pod uwagę zmianę swojego aktualnego banku na bardziej cyfrowy i mobilny, 12% chce to zrobić jeszcze w tym roku. Dane te pokazują, jak szybko rozwija się bankowość cyfrowa i mobilna, a jednocześnie jak wiele wyzwań stawia rozwój technologii przed tą branżą. Dlaczego więc miałby nastąpić koniec bankowości mobilnej? Na to pytanie postarają się odpowiedzieć Andrzej Szewczyk i Paweł Haltof z firmy Efigence, którzy wystąpią podczas Mobile Trends Conference. Specjalna edycja dedykowana dla branży finansowej i bankowej odbędzie się 3-4 października 2019 roku w Warszawie.

Bankowość we wszystkich kanałach to obszar, na którym podmioty z Polski kreują trendy i wprowadzają rozwiązania podziwiane i naśladowane przez liderów z zagranicy. Koniec modelu opartego na aplikacjach w kanale mobilnym i zapewnienie jednorodnego doświadczenia na różnych urządzeniach, a także rosnący udział subskrypcji jako mechanizmu płatności to kierunki, w których rozwijają się platformy finansowe. Właśnie o tych trendach opowiadać będą również Andrzej Szewczyk i Paweł Haltof z firmy Efigence.

Kto przewidzi trendy w bankowości mobilnej?

Podczas Mobile Trends Conference for banking poruszone zostaną również zagadnienia związane z najnowszą dyrektywą PSD2. Zmiany wynikające z wprowadzanych regulacji tworzą całkowicie nowy, młody rynek. Rynek walki wielkich graczy i garażowych startupów o kawałek tortu. Co więcej – w dużej mierze są oni równi. O tym czego brakuje w tym wyścigu dużym firmom opowie Igor Farafonow (Uxeria). Natomiast Artur Kurasiński pokaże, jak startupy i technologia okradają sektor finansowy.

Pokolenie Z w branży finansowej

Młodzi oczekują od banków jeszcze większej elastyczności, co rozumieją jako brak długoterminowych umów, możliwość konsultacji 24 godziny na dobę itp. Jak więc projektować produkty finansowe skierowane do pokolenia Z? Na to pytanie odpowie Joanna Ostafin z “Project: People” przedstawiając pełne zwrotów akcji, szybkich badań i testów case study z projektowania aplikacji finansowej.

Pokolenie Z oraz influencerzy to również ambasadorzy banków, przez co w skuteczny sposób przedstawiają oferty fintechów, lokują marki i zwiększają ich świadomość wśród wielomilionowej publiczności. W jaki sposób jeszcze bardziej wykorzystać ich potencjał podpowie Kamil Bolek (LifeTube i TalentMedia). Jak stworzyć skuteczną komunikację dla dzieci i rodziców? Jak wzbudzać lojalność klientów poprzez aplikacje rodzinne i jak pozyskać milion nowych użytkowników? Te wątpliwości rozwieje podczas swojej prelekcji Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.).

Poza znaczącą rolą pokolenia Z jednym z wyraźniej zaznaczających się trendów jest wykorzystanie asystentów głosowych. Ich rosnąca popularność nie ominie bankowości. Nasuwa się więc pytanie, co banki i instytucje finansowe mogą zrobić już teraz by nie przeoczyć ery voice-first, którą coraz wyraźniej widzimy również na polskim rynku. O ludzkiej tworzy bankowości i zastosowaniu asystentów głosowych w sektorze finansowym opowiedzą Katarzyna Ryniak i Rafał Cymerys z firmy Upside.

Miejsce wydarzenia:

Kinoteka Multiplex, Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1
00-901 Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji