Jeśli chcesz poznać mężczyzn lepiej, nauczyć się o nich i z nimi rozmawiać…
Jeśli chcesz poznać spektrum preferowanych przez mężczyzn wartości…
Jeśli chcesz dodefiniować grupę docelową…
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak włączyć pomijane grupy mężczyzn do polityki inkluzywności…
Jeśli Twoim klientem jest mężczyzna, dowiedz się jak budować ofertę produktu lub usługi…
Kup bilet już dziś – liczba uczestników jest ograniczona!
Zapraszamy na konferencję poświęconą polskim mężczyznom: ich współczesnemu portretowi, dylematom i potrzebom.
Konferencja towarzyszy raportowi syndykatowemu „Mężczyźni o mężczyznach. Looking At The Men”. IRCenter, Kantar Polska i Adres:Media stworzyły unikalny w Polsce, kompleksowy raport na temat świata mężczyzn. Konferencja jest uzupełnieniem i rozszerzeniem wiedzy zawartej w raporcie. Oddaje głos mężczyznom, ekspertom, dziennikarzom i kulturoznawcom, którzy z szacunkiem, ciekawością i unikatową wiedzą prowadzą przez współczesne wizerunki polskich mężczyzn.
Program
Na konferencję składa się bogaty program merytoryczny i networkingowy, zasilający trzy kluczowe obszary marketingu i zarządzania: strategię, produkt i komunikację.
W programie znajdują się także 3 rozmowy z ekspertami i gośćmi konferencji, które poprowadzi dr Paulina Smaszcz. Gośćmi będą: dr Michał Boni (polityk, kulturoznawca), Daniel Przemęcki (Avon), Kalina Ben Sira (La Perla) oraz aktor Piotr Głowacki.
Program kończy debata ekspertów, którzy brali udział w pracach nad raportem „Mężczyźni o mężczyznach”. Udział potwierdzili m. in. prof. Zbigniew Izdebski (seksuolog, pedagog), Jacek Masłowski (filozof, psychoterapeuta, coach), Maciej Wernio (wydawca i redaktor kreatywny noizz.pl), Piotr Kubica (dziennikarz, wydawca, redaktor), dr Adrian Lubowiecki-Vikuk (naukowiec, wykładowca), Grzegorz Nowak (przedsiębiorca, manager) oraz Tomasz Kopka (radiowiec, podcaster).
Konferencję poprowadzi Wojciech Herra, psycholog, kulturoznawca i podcaster.
Program merytoryczny składa się z następujących sesji:
- Kryzys męskości, którego nie ma (Kantar Polska i Adres:Media)
- Rozproszona męskość i współczesne typy męskości (IRCenter)
- Konsumpcja produktów w kategoriach przez mężczyzn (Kantar Polska)
- Mężczyzna w reklamie. Szanse i zagrożenia (Adres:Media, Newseria)
- Męskie relacje i emocje (IRCenter).
Konferencja przeznaczona jest dla profesjonalistów związanych ze wszystkimi obszarami marketingu i sprzedaży, menedżerów kategorii oraz wyższej kadry zarządzającej wszystkich firm i organizacji, które już kierują lub chcą kierować ofertę do mężczyzn. Zapraszamy także przedstawicieli NGO.
- 73% mężczyzn ciągle uczy się nowych rzeczy
- 80% ma swoje hobby
- świat mężczyzn jest ciekawie zróżnicowany pokoleniowo
- wraz wiekiem rośnie rola takich wartości, jak wytrwałość czy prawdomówność, a maleje potrzeba podziwu ze strony innych
- 62% mężczyzn mówi o sobie „jestem szczęśliwym człowiekiem”
- wg 47% kryzys męskości to wymówka dla tych, którzy nie potrafią sobie radzić w życiu.
Bilety specjalne
Kupno raportu „Mężczyźni o mężczyznach. Looking At The Men” firm IRCenter, Kantar Polska i Adres:Media do 20 października 2023 r. w pakiecie promocyjnym z 2. biletami na konferencję w cenie raportu. Oszczędność od 1998 do 2398 zł netto. Aby zakupić raport wraz z biletami, skontaktuj się z działem sprzedaży IRCenter: michal.kot@ircenter.pl
Autorzy raportu „Looking at the Men. Mężczyźni o mężczyznach” i organizatorzy konferencji: IRCenter, Kantar Polska i Adres:Media.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.