20 listopada 2025 roku w Centrum Nowych Technologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz online odbędzie się kolejna edycja konferencji Meetup 404. Wydarzenie łączy liderów branży marketingowej, ekspertów oraz pasjonatów nowoczesnych technologii.
Tegoroczna edycja skupi się na kluczowych trendach, które kształtują współczesny marketing. W programie znajdą się tematy dotyczące:
- sztucznej inteligencji,
- kreatywności,
- gamingu,
- nowych trendów technologicznych,
- zmieniających się oczekiwań konsumentów.
Wśród zaproszonych prelegentów i panelistów znajdą się przedstawiciele topowych marek i agencji, m.in.: Nikodem Witkowski (Meta), Alicja Wójcik-Gołębiowska (Ryanair), Justyna Dzikowska (Brand24), Arkadiusz Szulczyński, Kacper Dworczyk (Allegro) czy Karolina Bąkowska (better gaming agency)
Konferencja jest skierowana do profesjonalistów i menedżerów marketingu – zarówno tych na początku kariery, jak i liderów odpowiedzialnych za strategie największych marek.
Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego IAB Polska oraz posiada akredytację DIMAQ. Uczestnicy, którzy posiadają certyfikat DIMAQ, otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych.
Data i miejsce:
20 listopada 2025, godz. 15:00
Warszawa, CeNT UW (ul. Banacha 2c) oraz online
Bilety oraz pełna agenda dostępne są pod linkiem: evenea.pl/pl/wydarzenie/meetup404-future-of-marketing.
- Partnerzy: Useme, Whitepress
- Patroni medialni: Marketing przy Kawie, OOH Magazine, Focus on Business, AI o AI, aboutMarketing, e-biznes.pl





