Jakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia „Marketing w farmacji” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.
Konferencja pozwoli uczestnikom zdobyć niezbędne informacje, ułatwiające zrozumienie mechanizmów rynku farmaceutycznego. Podczas 5 dni na uczestników czekają tematyczne webinary dotyczące różnorodnych zagadnień, co pozwoli spojrzeć na marketing wieloaspektowo.
Swoim doświadczeniem podzielą się kompetentne osoby pracujące w branży. Wydarzenie nie skupia się jedynie na teoretycznej wiedzy, gdyż każdego dnia będą odbywać się warsztaty. Pokażą one, jak w efektywny sposób wykorzystać zdobyte wiadomości.
Zrozumienie roli jaką pełni marketing w farmacji z pewnością pomoże wielu osobom podczas codziennej pracy, czy też zdobywania wymarzonego stanowiska.
Konferencja odbędzie się 15-19 marca na MS Teams. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja – rozpocznie się 15 lutego o godzinie 18:00. Szczegółowe informacje na stronie wydarzenia na Facebooku.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.