Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin

12-13.10.2017

Miejsce

Wrocław

Organizator

Mind Progress

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Wpływać na ich doświadczenia w sposób przemyślany. Myśleć w kategoriach strategicznych, szczególnie w obliczu cyfrowych zmian. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, mającej na celu zrozumienie, odpowiadanie na oczekiwania i zachwycenie klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm.

Jak tego dokonać?

Odpowiedź poznasz podczas październikowej edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience w praktyce.

Doświadczenie klienta to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm. Nie wiąże się z dobrą ceną, powszechną dostępnością produktów bądź usług, czy jedynie „byciem bliżej konsumenta” do czasu zamknięcia transakcji. Pamiętaj, że klientowi zależy na uczciwym i godnym traktowaniu. Charakter relacji z nim stanowi o wartości Twojego biznesu.

Stąd podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości. Skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia? Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Zgromadzeni specjaliści pokażą Ci, jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Poza tym dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, client service czy customer experience.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata S.A.), Sebastian Umiński (3M) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.

Konferencja to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Wspólnie z prelegentami przygotowujemy dla Ciebie solidną dawkę wiedzy i inspiracji. Niemniej nie możemy oddać jej za darmo. Jeśli na co dzień zajmujesz się profesjonalnie komunikacją marketingową, zależy Ci na rozwoju Twoich umiejętności i oczekujesz od spotkania znacznie więcej niż tylko „podstawy”, mamy dla Ciebie bilety w dobrej cenie.

Wydarzenie poprowadzi niezawodny Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny, który zadba nie tylko o sprawny przebieg Marketing Progress. O pozostałe kwestie pytaj śmiało dedykowany wydarzeniu zespół. Z przyjemnością pomożemy. Bo szanujemy Twój czas.

Miejsce wydarzenia:

Kino Nowe Horyzonty
Kazimierza Wielkiego 19a-21
50-077 Wrocław

14 Wydarzenia

Google AdWords – pakiet szkoleń

Termin:

21-23.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

SEO – pakiet szkoleń

Termin:

24-25.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Reklama

Facebook Ads – pakiet szkoleń

Termin:

29-30.08.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Konferencja Twoja Firma w Internecie

Termin:

4-5.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Wrocław

Google Analytics – pakiet szkoleń

Termin:

6-7.09.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Szkolenie Google Analytics

Termin:

6.09.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Wrocław

II Forum Kids Product Marketing

Termin:

27-28.09.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Online Marketing

Termin:

28.09.2017

Organizator:

Forum Media

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing

Termin:

29.09.2017 - 26.05.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Warszawa

IX Data Commercialization Summit

Termin:

4-5.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin:

12-13.10.2017

Organizator:

Mind Progress

Miejsce:

Wrocław

VI Forum Retail Channels 360°

Termin:

18-19.10.2017

Organizator:

Blue Business Media

Miejsce:

Warszawa

Kongres Badaczy: Ogarnąć jutro

Termin:

19-20.10.2017

Organizator:

PTBRiO

Miejsce:

Warszawa

Konferencja I Love Marketing

Termin:

25-26.10.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa