Marketing Progress: Klient w centrum uwagi - Marketing przy Kawie

Marketing Progress: Klient w centrum uwagi

Termin

12–13.10.2017

Miejsce

Wrocław

Organizator

Mind Progress

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Wpływać na ich doświadczenia w sposób przemyślany. Myśleć w kategoriach strategicznych, szczególnie w obliczu cyfrowych zmian. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, mającej na celu zrozumienie, odpowiadanie na oczekiwania i zachwycenie klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm.

Jak tego dokonać?

Odpowiedź poznasz podczas październikowej edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience w praktyce.

Doświadczenie klienta to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm. Nie wiąże się z dobrą ceną, powszechną dostępnością produktów bądź usług, czy jedynie „byciem bliżej konsumenta” do czasu zamknięcia transakcji. Pamiętaj, że klientowi zależy na uczciwym i godnym traktowaniu. Charakter relacji z nim stanowi o wartości Twojego biznesu.

Stąd podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości. Skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia? Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Zgromadzeni specjaliści pokażą Ci, jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Poza tym dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, client service czy customer experience.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata S.A.), Sebastian Umiński (3M) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.

Konferencja to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Wspólnie z prelegentami przygotowujemy dla Ciebie solidną dawkę wiedzy i inspiracji. Niemniej nie możemy oddać jej za darmo. Jeśli na co dzień zajmujesz się profesjonalnie komunikacją marketingową, zależy Ci na rozwoju Twoich umiejętności i oczekujesz od spotkania znacznie więcej niż tylko „podstawy”, mamy dla Ciebie bilety w dobrej cenie.

Wydarzenie poprowadzi niezawodny Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny, który zadba nie tylko o sprawny przebieg Marketing Progress. O pozostałe kwestie pytaj śmiało dedykowany wydarzeniu zespół. Z przyjemnością pomożemy. Bo szanujemy Twój czas.

Miejsce wydarzenia:

Kino Nowe Horyzonty
Kazimierza Wielkiego 19a-21
50-077 Wrocław

13 Wydarzenia

Termin
12–31.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
29.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
30–31.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–30.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
8–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
18–19.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28–29.11.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji