Marketing Progress IV: Nowa rola marketingu

Termin

13–14.10.2016

Miejsce

Wrocław

Organizator

Mind Progress

cover marketing progress

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale otrzymają szereg inspiracji, dzięki którym lepiej przygotują się na zmiany zachodzące w marketingu. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy.

Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, popularny twórca internetowy ReZigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności. W osiągnięciu tego celu ma pomóc merytoryka, którą tworzą eksperci-praktycy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji.

Miejsce wydarzenia:

Kino Nowe Horyzonty
Kazimierza Wielkiego 19a-21
50-077 Wrocław

7 Wydarzeń

Termin
22–24.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29–30.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.09.2022
Miejsce
Rzeszów
Organizator
 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
28–29.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
30.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego 
Więcej informacji