Już 27 marca odbędzie się webinar Hybrid Academy „Mamy dane i co dalej? Praktyczne podejście do marketingu opartego na danych”.
Dzięki webinarowi:
- Uporządkujesz swoją wiedzę na temat podstawowych rodzajów danych wykorzystywanych w procesie tworzenia strategii reklamowej
- Dowiesz się, jakie badania i analizy warto prowadzić na bieżąco, aby skutecznie pracować nad poprawą efektywności działań
- Dowiesz się, jak wykorzystywać wnioski, aby optymalizować kampanie długoterminowe
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
Agenda
- Intuicja marketingowa vs twarde dane
Kiedy rację mają nasze przeczucia, a kiedy warto zaufać badaniom i technologii? - Wiedza o konsumencie
Segmentacja i profilowanie - Komunikacja
Jak sprawdzać i analizować odbiór przekazu reklamowego? - Media
Jakich danych potrzebujemy, aby wybrać formaty i kanały komunikacji, a jakich potrzebujemy do mierzenia ich skuteczności?
Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy zarejestrować się na stronie hybridacademy.ai.
Prowadzący
Michał Rosiak
Michał działa w reklamie digital od roku 2006. Jest współtwórcą sieci reklamowej AdRetail. Obecnie działa w obszarze data driven marketingu w Hybrid. Doświadczenie zdobywał w działach sprzedaży i produktu największych mediów internetowych w Polsce (WP, ONET, INTERIA, POLSAT MEDIA). Wulkan energii i pomysłów. Człowiek do zadań specjalnych i niemożliwych. Uwielbia kino złotej ery Hollywoodu. Miłośnik muzyki klasycznej.
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.