7 dni, 9 miast, ponad 30 partnerów, dziesiątki różnych wydarzeń, setki innowacyjnych rozwiązań, tysiące światłych umysłów – tak w liczbach przedstawia się Małopolski Festiwal Innowacji. Już po raz ósmy promuje najnowocześniejsze rozwiązania, technologie i ich twórców, które powstały na tym terenie. Festiwal trwa od 4 do 10 czerwca.
Podczas festiwalu organizowane są prelekcje, szkolenia i wykłady kreatywne. Wydarzenia odbywają się w wielu miastach jednocześnie. W tym roku partnerzy zaangażowani w działania kuszą ciekawymi wydarzeniami w siedzibach swoich firm.
Można na przykład odwiedzić Centrum Edukacji Lotniczej Portu Lotniczego w Balicach, dowiedzieć się co Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego Solaris ma wspólnego z czekoladą oraz jak powstają najnowsze technologie motoryzacyjne! To tylko niektóre z wielu wydarzeń, a pełna lista dostępna jest na stronie festiwalu www.festiwalinnowacji.malopolska.pl
Ambasadorką wydarzenia jest Anna Ryś, business developer manager w Contactis Group, firmie technologicznej zajmującej się między innymi zagadnieniami wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Małopolskiego Festiwalu Innowacji są innowacje społeczne, czyli rozwiązania wpływające na poprawę jakości życia całych grup społecznych. Wydarzenie rozpocznie się konferencją, na której wystąpią między innymi prof. Rafał Ohme – ekspert w dziedzinie emocji, komunikacji i zarządzania; jeden z pionierów neuronauki konsumenckiej, Jowita Michalska – prezes Fundacji Digital University oraz Paweł Kulon – dyrektor naczelny Fundacji Wspierającej #OMGKRK.
Innowacje społeczne to także walka z wykluczeniem cyfrowym i kształcenie nowego pokolenia innowatorów. Dlatego w tym roku w ramach festiwalu powstała akcja dla dzieci z domów dziecka, organizowana wspólnie ze Szkołą 3.0. Dzięki zaangażowaniu partnerów festiwalu i społeczności na Facebooku, podopieczni z domów dziecka otrzymają roczny kurs programowania.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 2