„Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”

Termin

22.04.2021

Miejsce

Organizator

SMSAPI

Z „dwóch tygodni” zrobił się już rok funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości, a końca ciągle nie widać. Najwyższa więc pora nauczyć się prowadzenia biznesu adekwatnie do nowej normalności, czyli przede wszystkim w internecie. Tak uznali organizatorzy szkolenia „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie”. Eksperci z SMSAPI i sześciu firm partnerskich chcą pokazać małym i średnim przedsiębiorcom, jak zacząć sprzedawać w sieci. Cały dochód z biletów wartych 20 zł przeznaczają na wsparcie hospicjum w Gliwicach.

Wśród właścicieli sklepów internetowych najpopularniejszym sposobem informowania klientów o ofercie jest prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Z wynikiem 76 proc. ta opcja ma zdecydowanie więcej wskazań od pozostałych. Tymczasem z perspektywy klienta, najlepszymi kanałami dowiadywania się o ofertach są e-mail, SMS, obecność w wynikach Google, porównywarkach cenowych i dopiero potem media społecznościowe – z wynikiem 37 proc.

To ustalenia raportu „Komunikacja sklepów internetowych” firm SMSAPI i Shoper, sporządzonego na podstawie badań przeprowadzonych jesienią ubiegłego roku. Właśnie ten rozziew między zachowaniem firm a oczekiwaniami konsumentów dał do myślenia organizatorom szkolenia zaplanowanego na 22 kwietnia.

– Ostanie badania i obserwacje naszych ekspertów pokazują, że sprzedawcy i konsumenci nie do końca się rozumieją, a tymczasem zakupy i sporo powiązanych z nimi aktywności przenoszą się do sieci.Część przedsiębiorców prowadzi działania promocyjne, kierując się głównie intuicją, wykonując sporo pracy ręcznie, zamiast korzystać z wygodnych narzędzi. Albo przepalając budżet na źle targetowane kampanie. Dlatego wspólnie z partnerami przygotowaliśmy pigułkę wiedzy dla nowicjuszy w internecie, pod postacią całodziennego szkolenia – wyjaśnia Maja Wiśniewska z SMSAPI.

Wydarzenie „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” odbędzie się online 22 kwietnia 2021 r.

Dzień pełen wiedzy

Na kwietniowym szkoleniu SMSAPI wraz 6 partnerami pokaże z kilku perspektyw, na czym polega rozwijanie biznesu w sieci:

  • O podstawach widoczności firmy i jej strony w internecie opowie Wojciech Haremza z iCEA
  • Po co nam właściwie dobra obsługa klienta – objaśni Łukasz Hardek z Thulium
  • Dlaczego automatyzacja firmy jest cechą innowacyjnych przedsiębiorstw – opowie Ewelina Rychlik z Fakturownia
  • Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu – pomoże postawić Artur Halik z Shoper
  • Na czym polega Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads – wyjaśni Krzysztof Marzec z DevaGroup
  • Jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę – zdradzi Dawid Fucia z Edrone
  • Gospodarze imprezy z SMSAPI opowiedzą o wyzwaniach w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, zagadnieniach prawnych takich jak RODO, oraz przede wszystkim o narzędziach wspierających komunikację marketingową odpowiednich dla małych i średnich przedsiębiorców, szczególny akcent kładąc na marketing mobilny

– Każdy z gościnnych prelegentów będzie musiał zmieścić się w 30 minutach wystąpienia, a eksperci z SMSAPI dostaną 20 minut. Nieduży limit czasu skłania do tego, by od razu przejść do rzeczy, trzymać się konkretów i skupić na korzyściach swojego rozwiązania dla przedsiębiorców. Taka formuła pozwoli nam też zmieścić 12 merytorycznych prezentacji do popołudnia, aby po panelu eksperckim każdemu został jeszcze kawałek dnia na wypróbowanie narzędzi, o których właśnie usłyszał. Dla tych, którzy nie będą w stanie uczestniczyć w całym szkoleniu za jednym podejściem, będzie ono nagrywane, a gotowy materiał prześlemy zarejestrowanym uczestnikom po zakończeniu wydarzenia – zachęca Maja Wiśniewska.

Każdy z partnerów wydarzenia – iCEA, Shoper, DevaGroup, Fakturownia, Thulium i Edrone – planuje podarować jego uczestnikom specjalne prezenty w postaci dodatkowych konsultacji 1 na 1 lub rabatów na dostęp do swoich narzędzi.

Szkolenie „Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie” dostępne będzie online na platformie ClickMeeting, która działa za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Zarejestrowane osoby otrzymają e-mail z linkiem dającym dostęp do transmisji.

Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 20 zł, a opłata ma zachęcić uczestników, by datę 22 kwietnia zaznaczyli sobie w kalendarzu długopisem, a nie tylko ołówkiem, jak to często bywa w przypadku wydarzeń bezpłatnych. Organizatorzy całkowity przychód z biletów wstępu przekażą na wsparcie Hospicjum Miłosierdzia Bożego w Gliwicach.

Rejestracja dostępna jest pod linkiem www.idz.do/misevent

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
12–13.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
14.04.2021
Miejsce
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji
Termin
19–21.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–23.04.2021
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
20–22.04.2021
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
22–23.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
10–13.05.2021
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
13.05.2021
Miejsce
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
17–18.05.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji