Łódź Jungle Web 2018

Termin

19–20.04.2018

Miejsce

Łódź

Organizator

SKN MarkeTEAM

Łódź Jungle Web 2018 będzie miała miejsce w dniach 19–20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Każdego roku wydarzenie odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży. To dwudniowa konferencja związana z digital marketingiem, marketingiem internetowym, nowymi technologiami oraz innowacjami w biznesie.

W tym roku organizowana jest już po raz VII przez SKN MarkeTEAM, studenckie koło naukowe, skupiające studentów Wydziału Zarządzania UŁ. Podczas tegorocznej odsłony konferencji poruszone zostaną m.in. takie tematy, jak marketing automation, social media, growth hacking marketing, e-mail marketing, influencer marketing czy cyfrowy nomadyzm.

Pierwszego dnia konferencji organizatorzy zapraszają uczestników do wysłuchania 15 prelekcji. Wystąpią m.in.:

  • Michał Sadowski (CEO, Brand24)
    Jak stworzyć biznes online? Jak stworzyć produkt i zbudować działania sprzedażowe? M.in. na te pytania odpowie Michał, dzieląc się ze słuchaczami doświadczeniami zdobytymi podczas tworzenia jednej z najszybciej rozwijających się firm IT.
  • Szymon Bukowicz (account manager, Hitspot Media)
    W czasie swojej prelekcji zdradzi, skąd czerpać dane potrzebne do płynnej komunikacji reklamowej oraz jak dobrze je wykorzystać. Pomoże również dostrzec, jakie aspekty związane z użytkownikami są najistotniejsze w optymalizacji działań reklamowych.
  • Cezary Stacewicz (head of virality, Incredigital)
    Podczas wydarzenia odpowie na pytanie, dlaczego pewne treści wirusowe zawładnęły siecią, podczas gdy inne nie znajdują odzewu wśród internautów.

Drugiego dnia konferencji odbywać się będą warsztaty. Kierując się doświadczeniami sprzed rokuorganizatorzy zdecydowali, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień. Przygotowane zostały zróżnicowane tematycznie spotkania, które poruszą wiele istotnych aspektów związanych z marketingiem:

  • „AdWords wiwsekcja – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Google AdWords, ale boicie się zapytać”
  • „Marki, a nie lajki, czyli dlaczego warto inwestować na Facebooku w działania komunikacyjne budujące siłę naszego brandu?”
  • „Wiesz, co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu”
  • „Jak pozyskiwać lokalnych klientów z Internetu? Poznaj sekret wizytówek Google”

Wszystkie warsztaty zostały zaprojektowane w ten sposób, aby umożliwić uczestnikom zdobycie jak najszerszej wiedzy marketingowej oraz pokazać możliwości wykorzystywania najnowszych trendów obecnych na rynku.
Odpoczynek w Amazonii

Wstęp na prelekcje jest bezpłatny. Kosz uczestnictwa w warsztatach to 25 zł. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi. Więcej informacji oraz zapisy na wydarzenie na stronie www.jungleweb.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Tak było podczas poprzedniej edycji:

  • 4
Miejsce wydarzenia:

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Matejki 22/26
Łódź

6 Wydarzeń

Termin
25.06 - 24.07.2018
Miejsce
Organizator
Eduweb.pl 
Więcej informacji
Termin
13–14.09.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji