Trwa rejestracja na drugą edycję LinkedInLocal Virtual – wydarzenia, na którym 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawicieli firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, employer brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej.
Wydarzenie rozpocznie i poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz i konsultant marketingu, a prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office” wygłosi Kamil Kozieł. W czasie wydarzenia przewidziano także dyskusje, wystąpienia, warsztaty oraz pokaz case studies.
W ramach dwóch ścieżek tematycznych, z których uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, zostaną poruszone m.in. takie tematy, jak:
- Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle (prowadzi Dagmara Pakulska, social media trainer & consultant)
- Mit racjonalności w B2B (prowadzi Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting)
- Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka. H2H (prowadzi Marcin Banaszkiewicz, trener LinkedIn)
- Po co handlowcom social selling? (prowadzi Katarzyna Sitarska, social selling lead i Adam Kozłowski, VP Digital, Monday)
Wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania wydarzenia będą mogli skorzystać z sesji networkingu online, biorąc udział w ruletce spotkań face-to-face.
Wydarzenie odbędzie się 15 października w godz. 10:30-16:00. Uczestnictwo w nim jest bezpłatne. Pełna agenda spotkania oraz informacje o prelegentach znajdują się na stronie linkedinlocalvirtual.pl.
Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów social selling i employee advocacy. Partnerem wydarzenia jest agencja komunikacji zintegrowanej Monday. Pierwsza edycja LinkedIn Local Virtual zgromadziła ponad 1500 uczestników. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.