Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM

Termin

14.10.2021

Miejsce

Organizator

GroupM

Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM

W czwartek 14 października odbędzie się konferencja „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM”. Wydarzenie online poświęcone będzie zmianom w zakresie ochrony prywatności i stosowania 3rd party cookies. Udział w tym bezpłatnym wydarzeniu objęty jest akredytacją DIMAQ.

GroupM naświetli konsekwencje tych zmian dla marketerów. Poza ekspertami ze spółek grupy, głos zabiorą m.in. przedstawiciele gigantów technologicznych – Google i Facebooka.

Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies?

Te między innymi kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”. Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag.

Rejestracja na „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Agendę eventu można poznać na stronie https://bynextm.com/.

Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM”. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.

Wydarzenia organizowane jest przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.

  • 9
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
„Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” – konferencja online 14 października
Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji