W czwartek 14 października odbędzie się konferencja „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM”. Wydarzenie online poświęcone będzie zmianom w zakresie ochrony prywatności i stosowania 3rd party cookies. Udział w tym bezpłatnym wydarzeniu objęty jest akredytacją DIMAQ.
GroupM naświetli konsekwencje tych zmian dla marketerów. Poza ekspertami ze spółek grupy, głos zabiorą m.in. przedstawiciele gigantów technologicznych – Google i Facebooka.
Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies?
Te między innymi kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”. Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag.
Rejestracja na „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Agendę eventu można poznać na stronie https://bynextm.com/.
Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less cookie, better data. Data Strategy Day by NextM”. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Wydarzenia organizowane jest przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.
- 9