7 czerwca odbędzie się konferencja Konsument 2018. To najważniejsza w Polsce konferencja trendwatchingowa. Zaprezentowane na niej zostaną wyniki największego w Polsce badania trendów.
Badanie jest efektem blisko rocznej pracy potężnego zespołu badawczo-analitycznego, który nie tylko zebrał, lecz także w innowacyjny sposób uporządkował setki fascynujących zjawisk konsumenckich i kulturowych.
Podczas konferencji podsumowującej wyniki badania będzie można wysłuchać prelekcji:
- Apetyt na ideologie, czyli co konsumuje dzisiejszy konsument?, Krzysztof Polak (Semiotic Solutions)
- Nowe utopie i ideologizacja, Bartłomiej Brach (Brightlight)
- O jeden post za daleko, Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants)
- Pragmatyzacja codzienności, Agnieszka Warzybok (research consultant, trendwatcher)
- Na krawędziach (dobrej) zabawy, Paweł Pawiński (Brandico/Cięty Język)
W ramach wydarzenia odbędą się również całodzienne warsztaty trendwatchingowe, podczas których pokazane zostanie, jak wykorzystać wyniki badania dla potrzeb własnego biznesu.
Jeśli rolą konferencji jest dostarczenie inspiracji, zadaniem warsztatu jest pokazanie, jak zmieniać je w rozwiązania dla R&D, marketingu i komunikacji. Warsztaty zostały podzielone według kategorii, a do ich prowadzenia zaangażowani zostali eksperci branżowi.
- Finanse – 12 czerwca
- Food & Dinining – 13 czerwca
- Health & Wellnes – 14 czerwca
- Media & Tech – 15 czerwca
Badanie Konsument 2018 to modelowy przykład kompleksowego projektu trendwatchingowego. Realizowane jest od 10 lat, w trakcie których kilkudziesięcioosobowy zespół badawczo-analityczny przeprowadził 5 fal badania. Wykorzystana została holistyczna metodologia, łącząca badania kulturowe, etnograficzne, wywiady eksperckie, badania ilościowe, big data, dane behawioralne i tysiące godzin analiz treści.
Szczegóły dotyczące konferencji oraz warsztatów, a także formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie ptbrio.pl/k18.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.