Konkurs niezależnej kreacji Kreatura - Marketing przy Kawie

Konkurs niezależnej kreacji Kreatura

Termin

14.10.2021

Miejsce

Organizator

VFP Communications LTD

Do 14 października twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021. W tym roku organizatorzy zapraszają do konkursu również młodych freelancerów, którzy mogą zgłosić się bezpłatnie pod warunkiem, że mają nie więcej niż 26 lat.

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura – festiwal niezależnej kreacji jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 odbędzie się 25 listopada. Formuła wydarzenia zostanie ogłoszona wkrótce.

Prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych. Wśród nich są między innymi:

  • Karolina Witecka – przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
  • Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director, Unique One;
  • Dorota Bubka – creative director GoldenSubmarine;
  • Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do orzechów;
  • Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services;
  • Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda;
  • Michał Michalik – creative director/CEO Pomarańcza;
  • Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska;
  • Kacper Wantola – współwłaściciel i producent Graffiti Film;
  • Rafał Lampasiak – strategy director, Mullenlowe Group;
  • Paweł Miziołowski – dyrektor marketingu, Electrolux Polska;
  • Katarzyna Podlaszewska – social media & online marketing manager, H&M;
  • Monika Pruszczyńska – integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe);
  • Radosław Sączek – creative group head, Tandem Media.

Więcej informacji o konkursie na stronie www.kreatura.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.

Miejsce wydarzenia:



17 Wydarzeń

Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
11–12.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji