Podczas II edycji Forum Loyalty Planet 360° (21–22.04.2022 r.) odbędzie się I edycja konkursu Loyalty Heroes dla najlepszych działań lojalnościowych w Polsce w 2021 roku. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 lutego.
Celem konkursu jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w 2021 r. w Polsce. Nagrody przyznawane są przez jury, składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności.
Ogłoszenie zwycięzców i gala rozdania nagród odbędą się pod koniec pierwszego dnia Forum Loyalty PLanet: wieczorem, 21 kwietnia 2022 r., w Warszawie.
Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, które przygotowały bądź prowadziły w 2021 r. projekty z obszaru szeroko pojętej lojalności konsumenta – zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie.
Kategorie konkursowe:
- The Best Loyalty Program in Retail
- The Best Loyalty Program in Services
- The Best Loyalty Program b2b
- The Best New/Relaunched Program
- The Best Loyalty Innovation
- The Best Data Driven Loyalty
- The Best Customer-centric solutions
- The Best use of social media in loyalty
- Grand Prix
Do konkursu można zgłosić nielimitowaną ilość projektów, zgłoszenie projektu do danej kategorii wynosi 1495 PLN + VAT (opłata za każdy projekt).
Po uiszczeniu opłaty manipulacyjnej, zgłaszający otrzymuje aktywny link do formularza, który musi odesłać najpóźniej do 28 lutego 2022 r.
Więcej informacji na stronie konkursu: loyalty-planet.com/konkurs/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konkursu.