Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018

Termin

19–20.04.2018

Miejsce

Rzeszów

Organizator

Newsline

Najbliższa edycja kongresu będzie już 18 odsłoną największego wydarzenia branży Public Relations w Polsce. Kongres z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, czego dowodem jest uczestnictwo w konferencji rokrocznie ponad 300 osób. Liczne prelekcje, warsztaty, jak również wieczorna impreza towarzysząca to punkty doskonale znane stałym bywalcom kongresu. Nie inaczej będzie podczas 18 edycji wydarzenia.

Kongres będzie doskonałą okazją do ponownego spotkania się praktyków i teoretyków zajmujących się na co dzień tematyką public relations. Udział w wydarzeniu daje także możliwość nabycia nowych umiejętności, chociażby poprzez uczestnictwo w warsztatach, jak również nawiązania nowych relacji biznesowych.

Tematem 18 Kongresu PR będzie Kryzys wizerunkowy i media.

Specjaliści i praktycy z branży public relations Będą dzielić się wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Jak pokazała zeszłoroczna edycja wydarzenia, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Wskazują na to badania przeprowadzone w trakcie poprzedniego kongresu. Respondenci uznali zarządzanie kryzysowe jako jedną z najważniejszych sfer zawodowych PR, oceniając ją na 4,69 w 5-stopniowej skali. Mając na uwadze te opinię, organizatorzy zadecydowali się na kontynuację tematu.

Taką potrzebę potwierdzają też głośne kryzysy, które elektryzowały w tym roku branżę PR. Wystarczy wspomnieć kłopoty wizerunkowe firmy Maspex w związku z reklamą napoju energetycznego Tiger, która w sposób obraźliwy odnosiła się do Powstania Warszawskiego. Kontrowersyjna grafika ukazała się 1 sierpnia w mediach społecznościowych. Reklama była szeroko komentowana przez jej odbiorców i wiązała się ze stratami wizerunkowymi oraz finansowymi firmy.
Ofiarą kryzysu stała się również spółka PGE, która do swojej reklamy wykorzystała wizerunek powstańca warszawskiego. Opinia publiczna zarzuciła firmie brak wyważenia przekazu oraz nietaktowne wykorzystanie tematyki patriotycznej w promocji.

Kongres Profesjonalistów PR to wydarzenie dotyczące branży public relations. Od kilkunastu lat gromadzi uczestników zainteresowanych kwestiami komunikacji instytucji z mediami. Jest on okazją do spotkania i rozmowy na aktualne tematy w gronie dziennikarzy, rzeczników prasowych, marketingowców oraz praktyków PR z wieloletnim doświadczeniem.
Wydarzenie wzbogacone jest również o panel warsztatów praktycznych.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline oraz Ideo. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Hilton Garden Inn
Al. Kopisto 1
35-315 Rzeszów

4 Wydarzenia

Termin
25.06 - 24.07.2018
Miejsce
Organizator
Eduweb.pl 
Więcej informacji
Termin
13–14.09.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji