Kongres Online Marketing 2024 odbędzie się w dniach 24-25 września 2024 roku w formule hybrydowej, umożliwiając uczestnictwo zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i online. Pierwszy dzień kongresu, 24 września, odbędzie się w AirPort Okęcie Warszawa, a drugi dzień, 25 września, w Golden Floor Centrum, gdzie odbędą się specjalistyczne warsztaty.
Wydarzenie, odbywające się pod hasłem „Marketer w świecie algorytmów”, zgromadzi wybitnych specjalistów z branży marketingowej. Gościem specjalnym będzie Radek Kotarski, innowacyjny przedsiębiorca i autor książki „Włam się do mózgu”, który podzieli się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat przyszłości marketingu w dobie sztucznej inteligencji.
Wśród prelegentów znajdą się również:
- Artur Maciorowski – redaktor merytoryczny „Magazynu Online Marketing”, niezależny trener i konsultant, który przybliży uczestnikom strategie skutecznej promocji online.
- Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director w agencji More Bananas, specjalistka od mediów społecznościowych i strategii komunikacyjnych.
- Dariusz Doliński – profesor psychologii, kierownik Katedry Psychologii Społecznej Uniwersytetu SWPS.
- Szymon Lisowski – praktyk w zakresie działań marketingowych w kanałach digital, specjalizujący się w social media marketingu.
- Tomasz Palak – radca prawny i autor, który poruszy tematy związane z prawnymi aspektami marketingu internetowego.
- Witek Wrodarczyk – CEO Adequate Interactive Boutique, ekspert w zakresie pomiaru skuteczności i ekonomiki reklamy.
- Michał Dziekoński – doświadczony trener i konsultant, specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i marketingu.
- Tomasz Rzepniewski – managing partner GroupM Nexus, specjalista w dziedzinie digital marketingu.
- Kamil Bolek – ekspert od influencer marketingu i YouTube.
- Szymon Słowik – specjalista SEO, założyciel agencji Takaoto.pro.
- Paweł Gontarek – doświadczony specjalista SEO i autor bloga Zgred.pl.
- Robert Niechciał – CTO agencji Vestigio, inżynier z wieloletnim doświadczeniem w SEO.
- Grzegorz Strzelec – specjalista SEO, który dzieli się wiedzą zdobywaną przez lata pracy dla największych marek w Polsce.
Program wydarzenia obejmuje prelekcje, panele dyskusyjne oraz praktyczne warsztaty, które pozwolą uczestnikom na zdobycie najnowszej wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego. Kongres jest akredytowany przez DIMAQ, co umożliwia posiadaczom certyfikatu DIMAQ zdobycie punktów recertyfikacyjnych.
Dodatkową atrakcją kongresu będzie konkurs dla uczestników online, w którym do wygrania będą książki prelegentów oraz najnowsze publikacje marketingowe.
Rejestracja na Kongres Online Marketing 2024 jest już otwarta. Więcej informacji oraz możliwość zgłoszenia udziału znajduje się na stronie: www.fmp.pl/KOM2024MAR.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.