10 i 11 października w Warszawie odbędzie się specjalna edycja Kongresu Online Marketing. Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni. 10 października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji.
Na scenie Multikina Złote Tarasy pojawią się m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Katarzyna Paliwoda, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz-Garcia. Wydarzenie poprowadzi znany prezenter telewizyjny Maciej Orłoś.
Drugiego dnia kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w ścieżkach warsztatowych podczas sześciu paneli. Nie będą do tego potrzebne wcześniejsze zapisy.
Skrócony program wydarzenia:
Dzień 1:
- „Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta?” – Marcin Maj
- „Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie?” – Julia Izmałkowa
- „Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku” – Katarzyna Paliwoda
- „Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok” – Artur Maciorowski
- „Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku” – Artur Jabłoński
- „Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)?” – Łukasz Kosuniak
- „Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm” – Paweł Tkaczyk
- „Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji?” – Barbara Stawarz-Garcia
- „W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych” – Igor Farafonow
After Party w Hard Rock Café
Dzień 2
W tym dniu odbędzie się sześć paneli. Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji, migrując swobodnie między salami, bez konieczności wcześniejszych zapisów.
- Panel 1: Facebook i Instagram
- Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji
- Panel 3: Google AdWords
- Panel 4: Pozycjonowanie
- Panel 5: E-mail marketing
- Panel 6: Wideo marketing (Facebook, Instagram, YouTube)
Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie kongres-online.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.