Kongres Best of Online Marketing

Termin

28–29.03.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Forum Media

Best of Online Marketing to nowa odsłona Kongresu Online Marketing.

Do tej edycji zaproszeni zostali najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach w branży marketingu online. Wybór tematów podyktowany został wskazaniami z ankiet uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.

Kongres to niepowtarzalna okazja, żeby na jednej scenie zobaczyć tylu specjalistów w swoich dziedzinach w branży online marketingu. 10 mocnych nazwisk pierwszego dnia weźmie na ruszt najaktualniejsze tematy w branży. Po raz pierwszy na kongresie pojawi się nowy, innowacyjny format prezentacji lightning talks – 10 minut na szybkie przedstawienie konkretnego problemu na prawdziwych przykładach.

Oprócz tradycyjnych prelekcji pojawią się również lighting talks. Drugiego dnia zaś przeprowadzone zostaną warsztaty o różnych poziomach zaawansowania. Każdy uczestnik będzie mógł wybrać taki, który pasuje najlepiej do jego doświadczenia.

Podczas kongresu będzie można znaleźć odpowiedź m.in. na takie pytania:

  • Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty.
  • Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych?
  • Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści!
  • Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?
  • Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?
  • Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?
  • Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej.
  • Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje?

29 marca, w drugim dniu kongresu będzie można wziąć udział w jednym z całodniowych warsztatów w kameralnym gronie

  • Reklama na Facebooku: poziom podstawowy
  • Reklama na Facebooku: poziom zaawansowany
  • Google Analytics: poziom podstawowy
  • Google Analytics: poziom zaawansowany
  • Content Marketing: poziom podstawowy
  • Content Marketing: poziom zaawansowany

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji