Best of Online Marketing to nowa odsłona Kongresu Online Marketing.
Do tej edycji zaproszeni zostali najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach w branży marketingu online. Wybór tematów podyktowany został wskazaniami z ankiet uczestników poprzednich edycji. Każda prelekcja będzie w sposób praktyczny tłumaczyła przepisy na efektywniejsze działania reklamowe sieci, a także pokazywała wykorzystanie trendów w innowacyjny, ale jednocześnie przystępny sposób.
Kongres to niepowtarzalna okazja, żeby na jednej scenie zobaczyć tylu specjalistów w swoich dziedzinach w branży online marketingu. 10 mocnych nazwisk pierwszego dnia weźmie na ruszt najaktualniejsze tematy w branży. Po raz pierwszy na kongresie pojawi się nowy, innowacyjny format prezentacji lightning talks – 10 minut na szybkie przedstawienie konkretnego problemu na prawdziwych przykładach.
Oprócz tradycyjnych prelekcji pojawią się również lighting talks. Drugiego dnia zaś przeprowadzone zostaną warsztaty o różnych poziomach zaawansowania. Każdy uczestnik będzie mógł wybrać taki, który pasuje najlepiej do jego doświadczenia.
Podczas kongresu będzie można znaleźć odpowiedź m.in. na takie pytania:
- Jak zaprojektować kompleksowy proces generowania leadów w Twojej firmie? Strategia, kanały, formaty.
- Jak wykorzystać najnowsze rozwiązania reklamowe na Facebook’u, aby podnieść skuteczność działań marketingowych?
- Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów? Zdobywaj klientów za pomocą angażujących treści!
- Jak wykorzystać techniki psychologiczne i neuromarketing w promocji internetowej?
- Jak współpracować z agencją reklamową, aby zabezpieczyć swoje interesy i zwiększyć szansę na sukces podejmowanych działań?
- Jak usprawnić działania promocyjne dzięki skuteczniejszemu wykorzystaniu Google Analytics?
- Jak skutecznie poprowadzić klienta do zakupu – projektowanie ścieżki zakupowej.
- Jak wykorzystać dane statystyczne w działaniach marketingowych, aby podnieść ich skuteczność i wyprzedzić konkurencje?
29 marca, w drugim dniu kongresu będzie można wziąć udział w jednym z całodniowych warsztatów w kameralnym gronie
- Reklama na Facebooku: poziom podstawowy
- Reklama na Facebooku: poziom zaawansowany
- Google Analytics: poziom podstawowy
- Google Analytics: poziom zaawansowany
- Content Marketing: poziom podstawowy
- Content Marketing: poziom zaawansowany
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.