Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się w dniach 19–20 października 2017 roku w warszawskim hotelu Marriott. Ponad 60 prelegentów opowie o konsumencie jutra i zmieniającej się rzeczywistości.
Zmiany nas dzisiaj inspirują. Stały się nieodłącznym towarzyszem naszej codziennej rzeczywistości i mówiąc nieco przewrotnie – to akurat się nie zmieni. Co to oznacza dla nas obywateli, dla nas producentów, usługodawców, marketerów, a co dla nas badaczy, których najważniejszą rolą jest dostarczanie aplikowanej wiedzy?
Kongres to dwa dni prelekcji i warsztatów, prowadzonych w trzech równoległych ścieżkach. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest „Ogarnij jutro”. Badacze przedstawią jego interpretację w blokach tematycznych:
- zrozumieć konsumenta jutra
- ludzki „bias”
- Święty Graal, czyli łączenie danych z różnych źródeł
- kompetencje jutra
- jakość przede wszystkim! I we wszystkim!
- respondent przyszłości
Kongres Badaczy | Consumer Intelligence to od 2000 roku największe w Europie Centralnej wydarzenie consumer intelligence. Od blisko dwóch dekad jest źródłem insightów konsumenckich oraz wiedzy o innowacyjnych metodach pomiaru zachowań konsumentów.
Co roku gości ponad 500 uczestników z blisko 200 firm, tworząc jedną z największych platform networkingowych w polskim marketingu. Organizatorami są: Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Rada Programowa kongresu:
Anna Karczmarczuk (OFBOR, IPSOS) – Przewodnicząca, Marek Biskup (PTBRiO, Kantar MB), Agnieszka Getler-Kicman (DANONE), Małgorzata Olszewska (OFBOR, 4P Research Mix), Adam Polasz (PTBRiO, One11), Iza Rudak (ESOMAR, Maison&Partners), Anna Ściechowska (IKEA), Piotr Ślusarski (Unilever), Łukasz Tarnowski (VML, Królicza Nora, laureat Nagrody Publiczności Kongresu 2016), Jan Zając (Sotrender, Wydział Psychologii UW).