Współczesny menedżer powinien sprostać nowym wyzwaniom, które są skutkiem zmian na rynku. Zarządzanie zróżnicowanym zespołem, praca zdalna, praca hybrydowa, nowe narzędzia komunikacyjne, wszystko to wymusza nowe podejście do roli i zadań, jakie obecnie stawiane są przed osobami na tych stanowiskach. Inauguracja kolejnej edycji Studium Menedżer Contact Center to doskonała okazja, aby w gronie rynkowych ekspertów poszukać rozwiązań na aktualne wyzwania, które stoją przed tą grupą zawodową. Oraz ustalić, jakimi kompetencjami i narzędziami muszą posługiwać się obecnie w swojej codziennej pracy.
W trakcie konferencji, w ramach wykładu inauguracyjnego oraz paneli dyskusyjnych opowiemy o bieżących trendach w zarządzaniu obszarem zdalnej komunikacji z klientami oraz o rozwiązaniach, które stosują skuteczni menedżerowie w celu sprawnego kierowania zespołami lub obszarami, za które odpowiadają. Przedstawimy również wyniki badania przeprowadzonego wśród menedżerów na temat trudności i sposobów, w jaki branża próbuje je pokonać.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- menedżerów z jednostek CC in-house
- CC outsourcingowych, w tym shared services center,
- słuchaczy i absolwentów Studium Menedżera Contact Center
- wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mierzą się różnymi wyzwaniami oraz szukają skutecznych metod poprawy jakości i skuteczności swojego działania, a także zespołów, którymi zarządzają.
Studium Managera Contact Center to jedyny w Polsce program edukacyjny dla menedżerów jednostek contact center. Organizatorem Studium są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program obejmuje 216 godzin dydaktycznych zajęć i warsztatów prowadzonych przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania UW oraz ekspertów SMB.
W trakcie 9 miesięcy nauki uczestnicy mają okazję zdobyć lub rozwinąć wszechstronne kompetencje menedżerskie, a także wymieniać wiedzę i doświadczenia zarówno z wybitnymi top menedżerami branży CC, jak i uczestnikami kursu z innych organizacji.
Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center odbędzie się 21 października na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa, Aula Rady Wydziału, sala B 205. Online można wziąć udział po rejestracji na stronie wyzwania-wspolczesnego-menedzera-cc.gr-site.com
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.