Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center

Termin

21.10.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Współczesny menedżer powinien sprostać nowym wyzwaniom, które są skutkiem zmian na rynku. Zarządzanie zróżnicowanym zespołem, praca zdalna, praca hybrydowa, nowe narzędzia komunikacyjne, wszystko to wymusza nowe podejście do roli i zadań, jakie obecnie stawiane są przed osobami na tych stanowiskach. Inauguracja kolejnej edycji Studium Menedżer Contact Center to doskonała okazja, aby w gronie rynkowych ekspertów poszukać rozwiązań na aktualne wyzwania, które stoją przed tą grupą zawodową. Oraz ustalić, jakimi kompetencjami i narzędziami muszą posługiwać się obecnie w swojej codziennej pracy.

W trakcie konferencji, w ramach wykładu inauguracyjnego oraz paneli dyskusyjnych opowiemy o bieżących trendach w zarządzaniu obszarem zdalnej komunikacji z klientami oraz o rozwiązaniach, które stosują skuteczni menedżerowie w celu sprawnego kierowania zespołami lub obszarami, za które odpowiadają. Przedstawimy również wyniki badania przeprowadzonego wśród menedżerów na temat trudności i sposobów, w jaki branża próbuje je pokonać.

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • menedżerów z jednostek CC in-house
  • CC outsourcingowych, w tym shared services center,
  • słuchaczy i absolwentów Studium Menedżera Contact Center
  • wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mierzą się różnymi wyzwaniami oraz szukają skutecznych metod poprawy jakości i skuteczności swojego działania, a także zespołów, którymi zarządzają.

Studium Managera Contact Center to jedyny w Polsce program edukacyjny dla menedżerów jednostek contact center. Organizatorem Studium są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Program obejmuje 216 godzin dydaktycznych zajęć i warsztatów prowadzonych przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania UW oraz ekspertów SMB.

W trakcie 9 miesięcy nauki uczestnicy mają okazję zdobyć lub rozwinąć wszechstronne kompetencje menedżerskie, a także wymieniać wiedzę i doświadczenia zarówno z wybitnymi top menedżerami branży CC, jak i uczestnikami kursu z innych organizacji.

Konferencja Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center odbędzie się 21 października na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa, Aula Rady Wydziału, sala B 205. Online można wziąć udział po rejestracji na stronie wyzwania-wspolczesnego-menedzera-cc.gr-site.com

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Szturmowa 1/3
Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji