10 maja odbędzie się druga edycja konferencji „Włącz się na PR”. W tym roku tematem przewodnim będą nowe trendy w influencer marketingu oraz rola i znaczenie nowych mediów.
Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji ekspertów z branży PR i marketingu oraz wziąć aktywny udział w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej. Poza częścią wykładową organizatorzy zaplanowali panele dyskusyjne, w których czynny udział wezmą zarówno prelegenci, jak i uczestnicy wydarzenia.
Stowarzyszenie stawia sobie za priorytet dbanie o standardy na polskim rynku public relations i marketingu oraz szerzenie rzetelnej wiedzy w tych dziedzinach w sposób kreatywny, innowacyjny i profesjonalny. Wyrazem tego ma być także II edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR”.
Konferencja odbędzie się 10 maja w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Sprzedaż biletów na wydarzenie rozpocznie się w kwietniu.
Więcej informacji na stronie internetowej pr-on.pl oraz na profilu na Facebooku: facebook.com/Stowarzyszenie.PR.ON/ – tam już niedługo pojawią się pierwsze nazwiska zaproszonych prelegentów oraz tematy ich wystąpień.
Konferencję organizuje Stowarzyszenie PR ON. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.