Dla wszystkich małych i średnich firm, które nie wiedzą jak w pełni wykorzystać Internet do zwiększania liczby nowych klientów.
Marketing internetowy doskonale sprawdza się w:
- restauracjach i kawiarniach
- lokalnych sklepach
- gabinetach lekarskich
- salonach piękności
- warsztatach samochodowych
- hotelach i hostelach
- wszystkich firmach usługowych
Dla wszystkich lokalnych firm, które nie wiedzą, jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy
Na tej konferencji dowiesz się jak biznesowo korzystać z:
- Facebooka i jego systemu reklamowego
- Instagrama i liderów opinii
- YouTuba i potęgi video w marketingu
- biznesowego na LinkedIn
- dotarcia do użytkowników Snapchata
- potencjału komunikacyjnego Twittera
Czasy się zmieniają, ale jedno pozostaje wciąż takie samo: by zyskać prawdziwą lojalność klienta, musisz sprawić, żeby Cię zapamiętał. Musisz wyróżnić się na tle konkurencji, wykonać jakiś gest, dzięki któremu to właśnie Twoja firma zapadnie ludziom w pamięć. Tak jak w dawnych czasach – musisz wzbudzić ich sympatię. O tym, jak to osiągnąć i jakie narzędzia przydadzą Ci się do tego, dowiesz się właśnie na tej konferencji.
Bez względu na to czy jesteś małą firmą lokalną z trzema pracownikami, czy też firmą średniej wielkości z kilkudziesięcioma osobami na pokładzie, stoisz przed szansą radykalnego powiększenia Twojego biznesu!
Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz.