Konferencja SportBiz Summit 2023

Termin

7–8.03.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

SportWin, Publicon Sport

SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

SportBiz Summit jak co roku jest kierowany do sportowców, przedstawicieli klubów i organizacji, największych, ale też lokalnych sponsorów sportu, samorządów. W tej edycji szczególnie do start-upów i firm technologicznych.
We wtorek, 7 marca dyskusję zdominują cztery obszary:

  1. biznes,
  2. marketing,
  3. przyszłość,
  4. rola kobiet w sporcie.

W panelach eksperci w swoich dziedzinach będą dyskutować o:

  • przyszłości marketingu sportowego,
  • komercjalizacji sportu kobiet,
  • sponsoringu jako efektywnym narzędziu do realizacji celów biznesowych.

– Od prawie dwudziestu lat SportBiz wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu. Podnosi poziom zarządzania i sponsoringu sportu w Polsce. Widzimy, że rewolucja technologiczna dosięgnęła także tego obszaru. Dlatego najbliższa edycja w dużej mierze skupi się właśnie na tym.

Przez dwa dni będziemy świadkami dyskusji i zderzenia opinii ekspertów ze świata sportu, technologii i inwestycji. Na scenie pojawią się m.in.:

  • Samin Macdonald współpracujący obecnie z FC Barceloną przy przebudowie Camp Nou,
  • Fraser Read, który zarządza marketingiem i komunikacją w Blackburn Rovers,
  • Lars Haue-Pedersen, który w agencji BWC Sport pomaga miastom i krajom w pozyskiwaniu organizacji największych wydarzeń sportowych.

Swoją obecność potwierdził także Timm Jaeger z Eintrachtu Frankfurt. Opowie o tym, jak dzięki technologii jego klub stał się jednym z najbardziej innowacyjnych na świecie – zapowiada Dominik Kajzerski, dyrektor zarządzający SportWin.

Nie zabraknie firechatów dotyczących:

  • strategii komercyjnej organizacji sportowej,
  • metodologii mierzenia efektywności sponsoringu,
  • wyznaczania trendów,
  • komercjalizacji sukcesu sportowego.

W środę, 8 marca uwaga ekspertów skupi się na omówieniu czterech bloków tematycznych, którymi będą:

  1. kluby i organizacje sportowe,
  2. sponsorzy,
  3. samorząd,
  4. nowinki w treningu.

Paneliści porozmawiają o:

  • technologicznym wsparciu w decyzjach sponsoringowych,
  • synergii w strategii rozwoju sportu,
  • tym, czego szukają inwestorzy w sporcie.

Podczas wydarzenia wystąpią kluczowe osoby w polskim biznesie sportowym

Będą to m.in.:

  • dyrektor Biura Marketingu Sportowego i Sponsoringu PKN Orlen, Agata Pniewska,
  • chief growth officer XTB, Szymon Szymański,
  • prezes Polskiego Związku Koszykówki, Radosław Piesiewicz,
  • legenda polskiego MMA, Joanna Jędrzejczyk.

– Branżowe konferencje dotychczas były skupione wokół tych samych tematów i organizowane według podobnych scenariuszy. Ta obserwacja stała się dla nas punktem wyjścia do zaproponowania nowej formuły wydarzenia. Łącząc różne środowiska i ścierając ze sobą odmienne oblicza sportu, chcemy pokazać, że dziś cała branża potrzebuje nowej energii i odważnych menedżerów. Takich, którzy będą potrafili wykorzystywać synergię sportu, technologii i nowych mediów. Debaty, panele i prelekcje, które zaproponowaliśmy, to ważny krok w kierunku rozwoju branży i integracji środowiska sportowego w Polsce – mówi Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Jednym z kluczowych punktów konferencji jest XIX Gala Sportu i Biznesu

Wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego – najstarsze wyróżnienia w branży sportowej. O statuetki Demes w 12 kategoriach będą walczyć m.in. PKN Orlen, Totalizator Sportowy, Lech Poznań, Kanał Sportowy, Siatkarskie Mistrzostwa Świata Mężczyzn 2022 czy Iga Świątek.

Patronat honorowy nad konferencją objął Minister Sportu i Turystyki, Kamil Bortniczuk. Szczegółowy plan wydarzenia oraz pakiety uczestnictwa w SportBiz Summit oraz gali są dostępne na stronie

https://www.sportbiz-summit.com/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konferencji.

Miejsce wydarzenia:

ADN Centrum Konferencyjne
Grzybowska 56
Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji