AdvertisementAdvertisement

Konferencja semKRK #9 BIG

Termin

30.05.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Deva Group

Spotkania semKRK adresowane są do właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM, jak również do osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce.

W tej edycji do wystąpień zaproszeni zostali najlepsi prelegenci poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.

Po raz pierwszy na semKRK pojawią się goście zagraniczni – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą królowej angielskiej. Kolejny gość z zagranicy – Sam Marsden – reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.

Wśród prelegentów pojawią się także przedstawiciele największych firm SEM: Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick oraz Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO, pracujący dla największych polskich portali. Gnieciecki przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację dotycząca obecności serwisów w Google News.

Damian Sałkowski z Senuto pokaże, na czym powinno skupiać się SEO i że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych można dojść do zaskakujących wniosków. Prawdziwą gwiazdą semKRK będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, head of SEO w K2 Media. Z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO. Tym razem przygotuje nas na SEO w 2019 roku.

Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli między innymi odpowiedniego hostingu. Artur Pajkert z Hekko powie o tym, do czego doszedł po latach analiz, jakie elementy serwera i hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl

W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK Awards. Wyróżnienia te mogą zdobyć najlepsze case studies kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.

Terminarz:
21.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
24.05 – ogłoszenie wyników
30.05 – zaprezentowanie najlepszych case studies na żywo podczas semKRK

Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mogą zaprezentować się przed publicznością semKRK #9 BIG na żywo.

Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem semkrk.pl/semkrk-awards/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Stara Zajezdnia
ul. św. Wawrzyńca 12
Kraków

4 Wydarzenia

Termin
14–16.12.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Europejskiego Forum Studentów AEGEE 
Więcej informacji
Termin
17–18.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–8.03.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
21.03.2019
Miejsce
Gdańsk
Organizator
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości 
Więcej informacji