Spotkania semKRK adresowane są do właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM, jak również do osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce.
W tej edycji do wystąpień zaproszeni zostali najlepsi prelegenci poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.
Po raz pierwszy na semKRK pojawią się goście zagraniczni – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą królowej angielskiej. Kolejny gość z zagranicy – Sam Marsden – reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.
Wśród prelegentów pojawią się także przedstawiciele największych firm SEM: Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick oraz Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO, pracujący dla największych polskich portali. Gnieciecki przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację dotycząca obecności serwisów w Google News.
Damian Sałkowski z Senuto pokaże, na czym powinno skupiać się SEO i że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych można dojść do zaskakujących wniosków. Prawdziwą gwiazdą semKRK będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, head of SEO w K2 Media. Z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO. Tym razem przygotuje nas na SEO w 2019 roku.
Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli między innymi odpowiedniego hostingu. Artur Pajkert z Hekko powie o tym, do czego doszedł po latach analiz, jakie elementy serwera i hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl
W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK Awards. Wyróżnienia te mogą zdobyć najlepsze case studies kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.
Terminarz:
21.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
24.05 – ogłoszenie wyników
30.05 – zaprezentowanie najlepszych case studies na żywo podczas semKRK
Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mogą zaprezentować się przed publicznością semKRK #9 BIG na żywo.
Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem semkrk.pl/semkrk-awards/.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.