Konferencja semKRK #9 BIG

Termin

30.05.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Deva Group

Spotkania semKRK adresowane są do właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM, jak również do osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce.

W tej edycji do wystąpień zaproszeni zostali najlepsi prelegenci poprzednich ośmiu edycji oraz kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.

Po raz pierwszy na semKRK pojawią się goście zagraniczni – Dixon Jones, ikona SEO z Wielkiej Brytanii, pracujący w Majestics, narzędziu do analizy linków, które docenione zostało nagrodą królowej angielskiej. Kolejny gość z zagranicy – Sam Marsden – reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.

Wśród prelegentów pojawią się także przedstawiciele największych firm SEM: Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick oraz Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO, pracujący dla największych polskich portali. Gnieciecki przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację dotycząca obecności serwisów w Google News.

Damian Sałkowski z Senuto pokaże, na czym powinno skupiać się SEO i że dzięki dostępowi do m.in. analiz milionów słów kluczowych można dojść do zaskakujących wniosków. Prawdziwą gwiazdą semKRK będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, head of SEO w K2 Media. Z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO. Tym razem przygotuje nas na SEO w 2019 roku.

Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli między innymi odpowiedniego hostingu. Artur Pajkert z Hekko powie o tym, do czego doszedł po latach analiz, jakie elementy serwera i hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl

W trakcie semKRK #9 BIG rozdane zostaną semKRK Awards. Wyróżnienia te mogą zdobyć najlepsze case studies kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.

Terminarz:
21.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
24.05 – ogłoszenie wyników
30.05 – zaprezentowanie najlepszych case studies na żywo podczas semKRK

Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mogą zaprezentować się przed publicznością semKRK #9 BIG na żywo.

Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem semkrk.pl/semkrk-awards/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Stara Zajezdnia
ul. św. Wawrzyńca 12
Kraków

6 Wydarzeń

Termin
28–29.05.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28.05.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Poliż E-commerce 
Więcej informacji
Termin
30.05.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
6–7.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
7.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
11–15.06.2018
Miejsce
Organizator
FreshMail 
Więcej informacji