6 i 7 października w Sopocie odbędzie się trzecia edycja konferencji dla branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Zostaną na niej poruszone tematy zarządzania marką „fashion”: case studies, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, sesje zdjęciowe, projekty marketingowe, trendy mody wykorzystywane w produkcie, marketingu i visual merchandisingu czy tematy związane z e-commerce.
Podczas wydarzenia będzie mowa o efektywnych narzędziach wspierających sprzedaż online, nowych rozwiązaniach dla projektantów i młodych marek odzieżowych, a także o błędach w obszarach e-commerce, kwestiach prawnych związanych ze sprzedażą internetową. Pokazane zostaną warte naśladowania kampanie wideo.
Będzie też mowa o ostatniej kampanii sportowej marki 4F, o współpracy z gwiazdami (Mohito), strategii komunikacji marki dla dzieci czy wprowadzeniu nowych marek na rynek (Tallinder, Cardio Bunny).
Wśród tematów nie zabraknie również omówienia najnowszych trendów, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych, skutecznych mailingów, identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora.
– Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji przez każdą markę sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla tych największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenia w Retail & Fashion znamy możliwości, ale tez problemy marek z tego sektora. Wykłady skierowane są przede wszystkim do średnich i małych firm, które nie mają zbyt rozdmuchanych budżetów marketingowych, a poszukują skutecznych narzędzi promocji – mówi Magdalena Jasińska, jedna z organizatorek konferencji.
Podczas konferencji odbędzie się sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej z Momentum Trainers.
– Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy i kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Chcemy powtórzyć sukces poprzednich edycji i zarazić tych, którzy jeszcze do nas do tej pory nie trafili – dodaje Sabina Klechowicz, druga z organizatorek wydarzenia.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.