Konferencja Reklamuję Etycznie

Termin

8.12.2022

Miejsce

Organizator

Rada Reklamy

8 grudnia odbędzie się inauguracyjna konferencja Reklamuję Etycznie organizowana przez Radę Reklamy. Poświęcona jest najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce.
Poruszone zostaną między innymi takie tematy jak reklama środowiskowa i greenwashing, marketing influencerski, nowe technologie w reklamie, komunikacja w świecie fake newsów.

Granice etyki w komunikacji marketingowej zawsze były ściśle zależne od kontekstu, wrażliwości społecznej i wyzwań danych czasów. To, co dziś jest uznawane za nieetyczne, jeszcze kilka lat temu mogło uchodzić za właściwie oddające nastroje społeczne w tamtym czasie.

Obecnie kluczowe znaczenie dla definiowania granic etyki w reklamy mają rozwój nowych technologii oraz wyzwania klimatyczne. Media społecznościowe zmieniają role podmiotów na rynku, a konsumenci stają się influencerami, na których spoczywają nowe odpowiedzialności za sposób komunikowania się ze swoją społecznością.

Z kolei zmiany klimatyczne i rosnąca wrażliwość konsumentów na odpowiedzialność marek w zakresie ich realnego wpływu środowiskowego wyznaczają kolejne standardy komunikacji. Reklama zawsze funkcjonowała między orbitą faktu a kreacji, posługując się często skrótami myślowymi, metaforą, fikcją i symbolizmem.

Dziś jednak samo pojęcie prawdy i fałszu ulega ewolucji, szczególnie w świetle zalewającej nas fali fake newsów, istotnie zmieniając kontekst dla działań reklamowych.

Prelegentami i uczestnikami dyskusji są eksperci reprezentujący naukę i biznes, uznani teoretycy i praktycy:
  • Prof. Jan Hartman, Uniwersytet Jagieloński
  • Dariusz Maciołek, BNP Paribas
  • Prof. Bogdan Chojnicki, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Areta Szpura, Aktywistka ekologiczna
  • Prof. Bolesław Rok, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Kamila Drzewicka, Client Earth Prawnicy dla Ziemi
  • Krzysztof Lehmann, UOKiK
  • Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
  • Marta Lech-Maciejewska, Blogerka SuperStyler
  • Rafał Rudzki, Żabka Polska
  • Prof. Grzegorz Mazurek, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Dr Paulina Sobiesiak-Penszko, Instytut Spraw Publicznych
  • Sylwia Czubkowska, dziennikarka ekonomiczna i technologiczna
  • Dorota Żurkowska, TVN Warner Bros. Discovery
  • Witold Kołodziejski, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
  • Tomasz Wróblewski, Warsaw Enterprise Institute
  • Dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, Uniwersytet Warszawski
  • Piotr Mitraszewski, Lighthouse
  • Prof. Adam Bodnar, Uniwersytet SWPS
  • Sylwia Chada, general manager TikTok CE
  • Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
  • Robert Wielgo, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
Liczba uczestników jest ograniczona. Rejestracja bezpłatna na https://radareklamy.pl/reklamuje-etycznie/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



5 Wydarzeń

Termin
8–9.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
8–16.12.2022
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12–14.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.12.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–20.04.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji