Rada Reklamy zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji Reklamuję Etycznie. Odbędzie się ona 7 grudnia w wersji online. W tym roku tematami wiodącymi będą #algorytmy #zmiana #AI #dezinformacja #transformacja #etyka #reklama.
Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.
Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze publikacje, analizy i raporty Rady Reklamy.
Najważniejsze tematy konferencji
- Czy AI skonsumuje nasz świat?
- Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja – scenariusze dla naszego świata
- Etyka we władzy algorytmów?
- Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
- Transparentność i etyka przekazu
- Język kreujący świat – archetypy społeczne i kulturowe w reklamie
Liczba bezpłatnych miejsc ograniczona.
Szczegółowe informacje, agenda wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: Algorytmy zmiany. Rejestracja jest otwarta! Wystarczy jeden klik!
Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest Rada Reklamy, organizacja pozarządowa non-profit. Rada Reklamy jest organizacją, która stworzyła i zarządza pierwszym w Polsce systemem samoregulacji w obszarze reklamy.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.