Konferencja skierowana jest do osób, które rozwijają działania w obszarze marketingu i sprzedaży, jak również do wszystkich osób interesujących się rozwojem w obszarze powyższych działań.
- 7 modułów tematycznych
- 7 trenerów – praktyków biznesu
- 5 godzin merytorycznej i praktycznej wiedzy
- angażująca i interaktywna forma wraz z konkursami dla uczestników wraz z sesją zadawania pytań
- materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników
Uczestnikom zostanie przekazana praktyczna wiedza o działaniach marketingowych i sprzedażowych, do wdrożenia w swoich organizacjach, projektach i markach także osobistych.
Prelegenci i prelekcje:
- Judyta Kowalczyk – Strategia skutecznej marki – jak osiągać wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?
- Dariusz Jaszcz – praktyczne wskazówki PR – budowanie wizerunku
- Urszula Leiss – Jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny – skuteczna komunikacja w sprzedaży
- Maciej Kozubik – 5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać więcej pracując mądrze
- Agnieszka Wnuk – Skuteczne działania marketingowe i sprzedażowe w mediach społecznościowych, głównie na LinkedIn
- Jarosław Pudełek – Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?
- Tomasz Miler – Menedżer bez bólu głowy – jak pytać, słuchać i angażować pracowników?
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.prostoomarketingu.pl
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia: