Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, który niejednokrotnie pojawia się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? W jaki sposób zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy zderzając się z rozmaitymi przeszkodami? Dowiedz się jak działać, na co uważać i z czego korzystać. Przyjedź 13 czerwca do Warszawy na PR-day.
Podczas jednego dnia pokażemy najaktualniejsze praktyki PR i podpowiemy jak je wykorzystać w wyzwaniach każdego dnia.
Jakie tematy zostaną podjęte podczas PR-day?
Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku na praktycznych przykładach.
Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie ile naprawdę jest warta praca PR-owca.
Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Jak reagować na czarny PR? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.
Prowadzenie działań wizerunkowych w współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Jak zatroszczyć się o efektywny influencer marketing? Garść wskazówek od Magdaleny Urbaniak tylko na PR-day.
Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem korzystając z ich potencjału? Podczas wydarzenia omówimy kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich podczas prelekcji prowadzonej przez dwójkę niezawodnych adwokatów Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.
Customer Experience w PR. W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna – Kasdepke odpowie na pytanie, czy to naprawdę działa?
Dlaczego warto wziąć udział w PR-day?
- To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce.
- Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji z wszystkich wystąpień i dodatkowo listy wskazówek, które podniosą efektywność ich pracy.
- Nauczysz się budować relacje z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
- Prelegenci odpowiedzą, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać, dbając o reputacje.
- Dowiesz się, jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci.
Szczegółowe informacje oraz formularz uczestnictwa można znaleźć na stronie www.pr-day.pl. Do 3 czerwca trwa promocja, można nabyć wejściówkę w niższej cenie.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.