3 czerwca odbędzie się bezpłatna konferencja Online Marketing Day. W trakcie wydarzenia będzie można dowiedzieć się od 11 ekspertów, jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu. Spotkanie będzie transmitowane w trybie online.
Trzecia edycja konferencji przeznaczona jest dla każdego, kto chciałby zwiększyć wydajność działań w sieci. Przydatne informacje znajdą tutaj doświadczeni SEO-wcy, marketerzy, jak i przedsiębiorcy oraz właściciele e-commerce, którzy sami promują swoje biznesy. W poprzednich dwóch odsłonach wydarzenia wzięło udział prawie 12 000 osób.
Podczas wydarzenia będzie można otrzymać wskazówki SEO, zobaczyć, jak wykorzystać AI w tworzeniu tekstów i innych działaniach marketingowych. Będzie można również dowiedzieć się, jak analizować skuteczność swoich działań i poznać, jak Google Analytics 4 zmieni podejście do analizy danych.
Na konferencji wystąpią znani specjaliści z branży SEO i SEM, m.in. Milena Majchrzak (SEMstorm), Łukasz Żelezny (SEO.London), Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów”, „Webwriting”), Anna Moczulska (Artegence), Anna Jaroszewska (WhitePress), Roman Rozenberger (IBB Media), Piotr Michalak (Grupa Tense), Adrian Andrzejczyk (Cube Group).
Udział w konferencji można zgłosić poprzez stronę: www.onlinemarketingday.pl
Organizatorem wydarzenia jest firma SEMstorm, właściciel wielofunkcyjnej platformy z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.