W dniach 23–26 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej.
Wydarzenie jest kierowane m.in. do osób i firm zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, organizacji małych spotkań, pracy w biurach i zdalnej, a także typowego Home Office. W trakcie eventu będzie również mowa o trendach w sferze aranżacji nowoczesnych przestrzeni spotkań oraz biznesowej komunikacji.
Szeroko rozumiany rynek spotkań, konferencji, eventów rozwija się w dużym tempie od wielu lat, a w związku z COVID’19 uległ całkowitej zmianie. Praktycznie każda firma podejmuje decyzje dotyczące właściwego modelu pracy i komunikacji z klientami, zarówno tej wewnętrznej, jak i kierowanej do szerokiego grona odbiorców na zewnątrz organizacji. O nadchodzących zmianach i trendach będzie właśnie mowa podczas pierwszej edycji MCCT Week.
W programie spotkania znajdą się m.in. takie zagadnienia jak organizacja eventów, szkoleń i spotkań w formule online i hybrydowych. Wydarzenia wirtualne szturmem zdobywają Internet i tworzą aktualną biznesową rzeczywistość. Liczy się odpowiedni impakt oraz zainteresowanie potencjalnych uczestników. A nadal wiele z firm i instytucji nie do końca wie jak zacząć działania w tym segmencie, dlatego podczas konferencji MCCT specjaliści z sektora eventowego odpowiedzą m.in. na pytania jak:
- przystosować swój obiekt do organizacji eventów online
- wybrać i dopasować „na miarę” eventową platformę komunikacyjną
- promować wydarzenie, aby zyskać jak największe zainteresowanie
- angażować uczestnika w trakcie eventu ( konkursy, testy wiedzy, ankiety)
- przekazać wartościowy kontent w atrakcyjny sposób
- wyposażyć studio tworząc event online
- prowadzić spotkanie (autoprezentacja)
W trakcie konferencji będzie też mowa o małych przestrzeniach konferencyjnych dla kameralnych grup uczestników, które można przystosować do aktualnych potrzeb i wyposażyć niewielkim kosztem.
Podczas konferencji pojawią się też zagadnienia takie jak: nowoczesna cyfrowa komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur, miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań, ergonomia Home Office, praca zdalna, grupowa, rozproszona, od reala do online w biznesie, trendy rynkowe, debaty ekspertów.
Konferencja MCCT jest adresowana do firm, instytucji, użytkowników biznesowych, którzy w swojej pracy stosują lub planują użytkowanie nowoczesnych systemów do: pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w swoich biurach lub na odległość, bezpiecznej wymiany danych, idei, pomysłów, organizowania szkoleń, kursów, eventów online. Spotkanie kierujemy do pracodawców i pracowników, jak również do: agencji eventowych i marketingowych, właścicieli obiektów konferencyjnych i hotelowych, projektantów, architektów, konsultantów, czy integratorów.
Udział w konferencji online MCCT to szansa na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych. W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q, którego wartość wynosi ok 11.000 złotych.
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie mcct.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.