22 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”. Wydarzenie organizowane jest pod szyldem agencji Digitalk Artura Jabłońskiego.
Na konferencji wystąpią wyłącznie praktycy – pracownicy i współpracownicy Digitalk oraz zaproszeni goście, zajmujący się na co dzień tematami, które poruszą. Prelekcje będą dotyczyć tematów z różnych obszarów marketingu i sprzedaży – nie tylko od strony merytorycznej omawianej kampanii, lecz także jej procesowania oraz analityki.
Każda prezentacja oparta będzie na autorskich case studies. Słuchacze poznają liczbowe wyniki kampanii, a także schematy i harmonogramy działań, które do nich doprowadziły.
Agenda wydarzenia:
- Artur Jabłoński, CEO Digitalk: Plan marketingowy w 6 krokach i narzędziach – od grupy docelowej po mierzenie wyników
- Agata Banaszkiewicz, COO Digitalk: Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie?
- Marek Gwóźdź, marketing manager / Facebook Ads specialist Digitalk: Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie, które sprzedają – co je łączy?
- Maja Czerwińska, head of excellence Digitalk: Jak podnieść sprzedaż w B2C i B2B dzięki automatyzacji marketingu?
- Adrianna Kasprzak, CEO Naturalne Atelier: Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu lub sprzedaży?
- Mateusz Machulski, Google Ads specialist Digitalk: Analityka marketingowa i sprzedażowa w 2022 roku i dalej – co nas czeka przez zmiany związane z prywatnością?
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie konkretnieomarketingu.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.