Konferencja „Influencer is not an idea” - Marketing przy Kawie

Konferencja „Influencer is not an idea”

Termin

22.02.2024

Miejsce

Organizator

Lettly

„Influencer is not an idea”

„Influencer is not an idea”

Lettly wierzy, że marketing z influencerami to coś więcej niż tylko posty reklamowe, ładne zdjęcia i wideo z wakacji. Influencer marketing potrzebuje zaangażowanej społeczności, zaufania, a także przemyślanej i zaplanowanej strategii. Agencja organizuje bezpłatną konferencję “Influencer is not an idea”, na której pokaże, jak wygląda prawdziwe oblicze influencer marketingu oraz strategii marketingowej. W planie są spotkania z ekspertami, duża dawka edukacji i inspiracji.

Konferencja „Influencer is not an idea”

Wydarzenie „Influencer is not an idea” odbędzie w czwartek 22 lutego 2024 roku w godzinach od 11:00 do 15:00. Całość będzie w 100% online i darmowa.

Agenda konferencji

  • 11:05-11:30 — Zuzanna Śleszyńska, creative director & co-founder w Lettly: „7 grzechów głównych we współpracy z influencerami”
  • 11:30-11:55 — Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder w Feeders Agency: „Influencers in the… ad”
  • 11:55-12:20 — Wojtek Wróbel, komentator, host esportowy & Youtuber, Beloud: „Ekspozycja brandu w przestrzeni Metaverse na przykładzie Fortnite”
  • 12:20-12:45 — Maria Popielewicz, influencer manager w Danone: „Czego nie powie Ci agencja?”
  • 13:15-13:40 — Marcin Ejsmont, strategy director w 2012 Agency: „Humor jako broń ostateczna reklamy. Skąd to znamy?”
  • 13:40-14:05 — Zuza Ledworowska, business development manager w Lettly: „Efektywna kampania: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski i najlepsze praktyki”
  • 14:05-14:30 — Daniel Kotliński, niezależny projektant strategii marek: „Strategia powinna być przygodą! O projektowaniu marki przez osobiste doświadczenie”
  • 14:30-14:55 — Ania Nadolińska, marketing & strategy manager w Lettly: „Globalne megatrendy 2024 a przyszłość influencer marketingu”

Rejestracja na event: https://konferencja.lettly.com/

Cel? Edukacja w influencer marketingu

Wydarzenie „Influencer is not an idea” jest doskonałą okazją do zrozumienia wpływu influencer marketingu na dzisiejszy świat marketingu i biznesu. Uczestnicy będą mieli szansę nauczyć się od specjalistów i specjalistek z branży, wymienić doświadczenia i nawiązać wartościowe kontakty. Lettly zaprezentuje szeroki przekrój tematów — od kreatywnych pomysłów, przez trendy, aż po analitykę i strategię marketingową.

– Konferencja to kolejna część naszej kampanii „Influencer is not an idea”. Teraz skupiamy się na edukacji, chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, aby stworzyć bardziej jakościowy i strategiczny influencer marketing w Polsce – opowiedział Jakub Orłowski, CEO w Lettly.

O agencji Lettly

Misja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.

Lettly od ponad 8 lat wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: Zalando, Emolium, Lactacyd, Iwostin, Netflix i Rak’n’Roll.

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
16–17.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–20.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
10.01 - 14.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
17–19.02.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji