Lettly wierzy, że marketing z influencerami to coś więcej niż tylko posty reklamowe, ładne zdjęcia i wideo z wakacji. Influencer marketing potrzebuje zaangażowanej społeczności, zaufania, a także przemyślanej i zaplanowanej strategii. Agencja organizuje bezpłatną konferencję “Influencer is not an idea”, na której pokaże, jak wygląda prawdziwe oblicze influencer marketingu oraz strategii marketingowej. W planie są spotkania z ekspertami, duża dawka edukacji i inspiracji.
Konferencja „Influencer is not an idea”
Wydarzenie „Influencer is not an idea” odbędzie w czwartek 22 lutego 2024 roku w godzinach od 11:00 do 15:00. Całość będzie w 100% online i darmowa.
Agenda konferencji
- 11:05-11:30 — Zuzanna Śleszyńska, creative director & co-founder w Lettly: „7 grzechów głównych we współpracy z influencerami”
- 11:30-11:55 — Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder w Feeders Agency: „Influencers in the… ad”
- 11:55-12:20 — Wojtek Wróbel, komentator, host esportowy & Youtuber, Beloud: „Ekspozycja brandu w przestrzeni Metaverse na przykładzie Fortnite”
- 12:20-12:45 — Maria Popielewicz, influencer manager w Danone: „Czego nie powie Ci agencja?”
- 13:15-13:40 — Marcin Ejsmont, strategy director w 2012 Agency: „Humor jako broń ostateczna reklamy. Skąd to znamy?”
- 13:40-14:05 — Zuza Ledworowska, business development manager w Lettly: „Efektywna kampania: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski i najlepsze praktyki”
- 14:05-14:30 — Daniel Kotliński, niezależny projektant strategii marek: „Strategia powinna być przygodą! O projektowaniu marki przez osobiste doświadczenie”
- 14:30-14:55 — Ania Nadolińska, marketing & strategy manager w Lettly: „Globalne megatrendy 2024 a przyszłość influencer marketingu”
Rejestracja na event: https://konferencja.lettly.com/
Cel? Edukacja w influencer marketingu
Wydarzenie „Influencer is not an idea” jest doskonałą okazją do zrozumienia wpływu influencer marketingu na dzisiejszy świat marketingu i biznesu. Uczestnicy będą mieli szansę nauczyć się od specjalistów i specjalistek z branży, wymienić doświadczenia i nawiązać wartościowe kontakty. Lettly zaprezentuje szeroki przekrój tematów — od kreatywnych pomysłów, przez trendy, aż po analitykę i strategię marketingową.
– Konferencja to kolejna część naszej kampanii „Influencer is not an idea”. Teraz skupiamy się na edukacji, chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, aby stworzyć bardziej jakościowy i strategiczny influencer marketing w Polsce – opowiedział Jakub Orłowski, CEO w Lettly.
O agencji Lettly
Misja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.
Lettly od ponad 8 lat wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: Zalando, Emolium, Lactacyd, Iwostin, Netflix i Rak’n’Roll.