Konferencja „Influencer is not an idea” - Marketing przy Kawie

Konferencja „Influencer is not an idea”

Termin

13.11.2025

Miejsce

online

Organizator

Lettly

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego era twórców dopiero się zaczyna, jak twórcy mogą stać się najlepszymi brand managerami oraz czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach marketingowych, to wydarzenie jest dla Ciebie. Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań poznasz już 13 listopada 2025 roku podczas konferencji online.

Właśnie wtedy odbędzie się kolejna edycja wydarzenia „Influencer is not an idea”. Najświeższe trendy, konkretne przykłady z kampanii i wiedza od ludzi, którzy naprawdę wiedzą, co działa.

Udział w konferencji „Influencer is not an idea” jest bezpłatny, a dla tych, którzy nie zdołają uczestniczyć w niej na żywo, przygotowano również dostęp do nagrań.

Kiedy warto wybrać się na konferencję „Influencer is not an idea”?

Jeśli:

  • pracujesz w marketingu,
  • tworzysz strategie,
  • współpracujesz z influencerami
  • lub po prostu chcesz być o krok przed resztą,

zarezerwuj miejsce na wydarzeniu już dziś, a 13 listopada 2025 roku dołącz do konferencji online.

Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję to:

  • Stop Being Boring, czyli czego marki mogą nauczyć się od TikToka – Julia Jędrzejewska, TikTok
  • Content curators – dlaczego twórca będzie Twoim najlepszym brand managerem? – Zuzanna Śleszyńska, Lettly
  • Social first, czyli jak zrobić kopernikański przewrót w komunikacji marketingowej – Tadeusz Kuchta, Unilever
  • Ekonomia (twórców), głupcze! Co to właściwie jest i dlaczego będzie warte 480 mld dolarów w 2027 roku? – Mateusz Cukierski, Sweetspot
  • Czy czaty AI zastąpią influencerów w kampaniach dla marek? Nowa era agentic commerce – Artur Suligowski, Cloudwise
  • Od pojedynczego flightu do ekosystemu kampanijnego – jak marki mogą wreszcie zobaczyć (i policzyć?) wartość, której nie widać w dashboardzie – Zuzanna Ledworowska, Lettly
  • Era tęsknoty: dlaczego w świecie nowości chcemy wracać do tego, co znamy – Emilia Stasiak-Witkowska, Lettly
  • 10 lat influencer marketingu na polskim rynku – lessons learned światowych marek i co jeszcze może nas czekać – Panel

Zarejestruj się już dziś na stronie konferencja.lettly.com i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystywać influencer marketing w 2026 roku.

Organizatorem wydarzenia jest Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które przynoszą wymierne efekty.

Wydarzenie objęte patronatem Stowarzyszenia Profesjonalistów Influencer Marketingu.

Miejsce wydarzenia:



online

7 Wydarzeń

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.10 - 19.12.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.11.2025
Miejsce
online
Organizator
Lettly 
Więcej informacji
Termin
20.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji