Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Obecnie staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważna jest jej komunikacja i dbanie o wizerunek.
W większości organizacji marka konsumencka, marka pracodawcy i marka korporacyjna są zarządzane osobno. Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR/EB o marki pracodawców, a działy PR o markę korporacyjną.
Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany mogą wiele zyskać!
Konferencja Brand Summit 2019 będzie poświęcona w całości marce. Odbędzie się 21 listopada w Warszawie (Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26). Jej uczestnicy przyjrzą się marce z trzech perspektyw. Dowiedzą się, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci, i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki.
Swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy:
- Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com)
- Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics)
- Anna Macnar (CEO HRM Institute)
- Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting).
- Kasia Zadrożna (culture & communication global senior manager AmRest)
- Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting)
- Adrian Gamoń (brand experience & communication strategist)
- Aleksandra Lemańska-Czajka (personal development manager INEA)
- Jakub Smarz (talent brand lead for Poland, Accenture)
- Jakub Semerda (CEO Preeshare)
Opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.
Z kodem 15_na_kawe otrzymasz 15% rabatu!
Więcej szczegółów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.brandsummit.pl.
Organizator konferencji: HRM Institute
Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,
Partnerzy: AmRest, StepStone
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.