Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Termin

21.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

HRM Institute

Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Obecnie staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważna jest jej komunikacja i dbanie o wizerunek.

W większości organizacji marka konsumencka, marka pracodawcy i marka korporacyjna są zarządzane osobno. Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR/EB o marki pracodawców, a działy PR o markę korporacyjną.

Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany mogą wiele zyskać!

Konferencja Brand Summit 2019 będzie poświęcona w całości marce. Odbędzie się 21 listopada w Warszawie (Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26). Jej uczestnicy przyjrzą się marce z trzech perspektyw. Dowiedzą się, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci, i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki.

Swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy:

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com)
  • Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics)
  • Anna Macnar (CEO HRM Institute)
  • Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting).
  • Kasia Zadrożna (culture & communication global senior manager AmRest)
  • Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting)
  • Adrian Gamoń (brand experience & communication strategist)
  • Aleksandra Lemańska-Czajka (personal development manager INEA)
  • Jakub Smarz (talent brand lead for Poland, Accenture)
  • Jakub Semerda (CEO Preeshare)

Opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.

Z kodem 15_na_kawe otrzymasz 15% rabatu!

Więcej szczegółów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.brandsummit.pl.

Organizator konferencji: HRM Institute
Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,
Partnerzy: AmRest, StepStone

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Budynek Focus
al. Armii Ludowej 26
Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji