Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki

Termin

21.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

HRM Institute

Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Obecnie staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważna jest jej komunikacja i dbanie o wizerunek.

W większości organizacji marka konsumencka, marka pracodawcy i marka korporacyjna są zarządzane osobno. Działy marketingu dbają o marki konsumenckie, działy HR/EB o marki pracodawców, a działy PR o markę korporacyjną.

Tymczasem podział pomiędzy markami często się zaciera a marki oddziałują na siebie nawzajem. To, gdzie firma produkuje swoje produkty, jak traktuje pracowników, czy działa etycznie i ekologicznie, ma wpływ na nasze wybory: konsumenckie, zawodowe i biznesowe. Te firmy, które zaczną patrzeć na swoje marki holistycznie i w sposób zintegrowany mogą wiele zyskać!

Konferencja Brand Summit 2019 będzie poświęcona w całości marce. Odbędzie się 21 listopada w Warszawie (Budynek Focus, Al. Armii Ludowej 26). Jej uczestnicy przyjrzą się marce z trzech perspektyw. Dowiedzą się, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci, i kandydaci do pracy stali się ambasadorami marki.

Swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy:

  • Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com)
  • Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics)
  • Anna Macnar (CEO HRM Institute)
  • Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting).
  • Kasia Zadrożna (culture & communication global senior manager AmRest)
  • Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting)
  • Adrian Gamoń (brand experience & communication strategist)
  • Aleksandra Lemańska-Czajka (personal development manager INEA)
  • Jakub Smarz (talent brand lead for Poland, Accenture)
  • Jakub Semerda (CEO Preeshare)

Opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.

Z kodem 15_na_kawe otrzymasz 15% rabatu!

Więcej szczegółów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.brandsummit.pl.

Organizator konferencji: HRM Institute
Partner Strategiczny: Absolvent Consulting,
Partnerzy: AmRest, StepStone

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Budynek Focus
al. Armii Ludowej 26
Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
13–27.07.2020
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
GMC Live! vol. 2
Termin
15.07.2020
Miejsce
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
23–24.07.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
30–31.07.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
9–10.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Nowy Adres 
Więcej informacji
XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline.pl 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
ORA&Funksters 
Więcej informacji
Termin
20–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
22–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji