10 i 11 października o kondycji polskiego rynku mody oraz trendach światowych dyskutować będą przedstawiciele takich marek jak: Answear, Bohoboco, Converse, Diverse i Promod. Pojawią się również przedstawiciele Facebooka i firm technologicznych dostarczających rozwiązania dla modowych e-commerce.
Organizatorzy 100% Retail & Fashion, po 5 latach organizacji wydarzenia w Sopocie, zdecydowali o przeniesieniu go do Starego Browaru. To jedyna w Polsce konferencja skupiona tylko na branży modowej. W tym roku przedstawiciele największych polskich marek spotkają się 10-11 października w Poznaniu.
Do Poznania przyjadą specjaliści z branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej, by spotkać się i porozmawiać o najlepszych case studies z rynku. Poruszane tematy dotyczą szeroko rozumianego zarządzania marką fashion – od wizerunku po narzędzia wspierające sprzedaż.
Tegoroczne tematy konferencji to m.in. wdrożenia i badania na temat omnichannel, analiza danych online i offline, inteligentne ekrany w sklepach czy najskuteczniejsze techniki promocji online.
Uczestnicy wezmą tez udział w warsztatach dotyczących trendów w Visual Merchandisingu, dowiedzą się, jak prawnie organizować współpracę z influencerami na Instagramie i czy inwestowanie w programy lojalnościowe ma jeszcze sens. Nie zabraknie też inspiracji do wprowadzania nowych strategii promocji i komunikacji.
Więcej informacji o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.retailandfashion.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.