18 maja w Warszawie odbędzie się XVII Konferencja Finansowa Kantar TNS. Tegorocznym tematem wydarzenia są relacje z klientami.
Motywem przewodnim wydarzenia będzie poszukiwanie bliskości, skracanie dystansu między instytucją finansową a klientem. Jakie działania mogą sprawić, aby klient czuł się bardziej komfortowo? Jak budować jego zaufanie i emocjonalny związek z usługodawcą?
Co instytucje finansowe mogą zrobić, żeby ich oferta i przekaz marketingowy przemawiały nie tylko do rozumu, ale i do serca, żeby zaspokajały również potrzeby emocjonalne klientów? I czy w ogóle warto o to zabiegać? Jak nowe media wpływają na bliskość między klientem a usługodawcą? Na te i inne pytania będą starali się odpowiedzieć prelegenci w wystąpieniach konferencyjnych.
Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie tnsglobal.pl/konferencjafinansowa2017
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia:Służewiecki Dom Kultury