Jak prowadzić angażujące warsztaty/szkolenia wewnętrzne i otwarte?

Termin

25–26.01.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Marketing przy Kawie

Zastanawiasz się, jak zaangażować słuchaczy? Czym ich zaskoczyć, wyrwać ze strefy komfortu i przekonać do nowych idei (oraz działania)? Jeśli chcesz w firmie usprawnić komunikację wewnętrzną, przekonać do zmian i rozwoju, pokonać inercję, zaktywizować współpracowników i zdobyć nowe pomysły – to szkolenie jest dla Ciebie.

Dla kogo warsztaty będą szczególnie przydatne?

Z warsztatów skorzystają osoby, które są zainteresowane podnoszeniem efektywności szkoleń/warsztatów i uzyskiwaniem w krótszym czasie lepszych efektów w przekazywaniu wiedzy i umiejętności, w szczególności zaś:

  • Przedstawiciele Działów Marketingu, Sprzedaży lub PR prowadzący szkolenia i warsztaty wewnętrzne
  • Trenerzy biznesu, coachowie, wykładowcy
  • Wszyscy odpowiedzialni za komunikację w firmie i podnoszenie efektywności zespołów

Co zyskuje uczestnik?

  • Nabywa umiejętności zaprojektowania angażującego warsztatu lub szkolenia
  • Doskonali umiejętności prowadzenia zajęć w grupie
  • Zdobywa wiedzę na temat technik poprawiających efektywność pracy grupy
  • Poznaje sposoby wykorzystywania dynamiki grupowej (interakcje, współdziałanie, konfrontacja, rywalizacja, relacje: grupa – prowadzący, grupa – zadanie itp.),
  • Ma możliwość przećwiczenia i utrwalenia zdobytej wiedzy oraz feedback.

Program warsztatów:

  • Określanie celów warsztatów / szkoleń i sposobów mierzenia efektywności.
  • Tworzenie koncepcji warsztatów, wskazówki nt. sposobów opracowywania programu i konspektów.
  • Struktura warsztatów / szkoleń – inspiracje z obszarów antropologii kulturowej i psychologii jungowskiej („rytuały przejścia”, „proces przemiany”, teoria archetypów).
  • Elementy procesu grupowego.
  • Świadoma obserwacja i zarządzanie energią grupy.
  • Aktywacja grupy oraz sposób udzielania informacji zwrotnej.
  • Identyfikacja rodzajów oporu ze strony uczestników i sposoby reakcji,
  • Prowadzenie zajęć w zgodnie z autorską metodą „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”

Warsztaty trwają dwa dni. Praktycznie zadania, ćwiczenia i symulacje przeplatane są mini-wykładami prezentującymi ujęcie teoretyczne poruszanych zagadnień.

Prowadzący:

Marek Staniszewski

Założyciel agencji Heuristica, wykładowca, trener, doradca i autor.
Twórca i trener metody rozwojowej: „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”.  Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.

Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów Thinktank i Superbrands. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”.

Autor narzędzi do treningu kreatywnego myślenia – „Karty Inwencji”.  Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus.

Informacje organizacyjne

Zapewniamy:

  • dwa dni inspirujących szkoleń
  • catering kawowy
  • lunch każdego dnia warsztatów
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Cena: 1200 zł + VAT

Regulamin uczestnictwa w warsztatach.

Kontakt z organizatorem:

Marketing przy Kawie
ul. Krakusa 8/12, 30-535 Kraków
tel. 12 296 11 30
e-mail: warsztaty@marketingprzykawie.pl

Miejsce wydarzenia:

Biznes Lab
Al. Pokoju 1a
31-548 Kraków

11 Wydarzeń

Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Marketing przy Kawie 
Więcej informacji
Termin
15–19.01.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Szlachetna Paczka 
Więcej informacji
Termin
30.01 - 1.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
31.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Goodkloo 
Więcej informacji
Termin
5–6.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.03.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
MTC 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
19–20.04.2018
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
17.05.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Warsaw Corporate Film Festival 
Więcej informacji