IV Forum Loyalty Planet 360∘

Termin

17–18.04.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

Brave Conferences

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone  IV Forum Loyalty Planet 360 organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez Brave Conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do wymogów rynku loyalty.

Współczesny rynek lojalnościowy wymaga o wiele więcej niż doraźne działania w budowaniu relacji z klientem. Programy lojalnościowe muszą nie tylko dostarczać klientom oczekiwanych wartości i korzyści, ale bazować również na najnowocześniejszych rozwiązaniach technologicznych, a tym samym gwarantować funkcjonalność oraz komfort użytkowania.

Klienci już teraz oczekują: szybszych rozwiązań technologicznych, kanałów samoobsługowych, wysokiej jakości produktów i usług. Dziś firmy kładą zdecydowanie większy fokus na opiekę nad klientem, benefity usługowe, CX czy działania CSR, ekologiczne – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzająca Brave Conferences.

Program został opracowany na podstawie rozmów z dyrektorami marketingu oraz managerami i specjalistami ds. lojalności klienta z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży loyalty:

  1. Jak wykorzystać AI w lojalności
  2. O języku ekskluzywnym i inkluzywnym i jego wpływie na relacje z klientem
  3. Jak działać w świetle dyrektywy Omnibus
  4. Jak tworzyć ekosystem lojalnościowy
  5. „Mikrolojalność” – czy i za co nagradzać dziś klienta
  6. Od posiadania i używania – jak klienci przechodzą do nowych kategorii
  7. Jak budować CX w świecie phygital
  8. Ile jest wart użytkownik aplikacji
  9. Lojalność klientów pokoleń Z, X, Alfa
  10. Wiarygodność opinii w kontekście budowania lojalności

Prelegentami Forum będą przedstawiciele m.in.:

Ania Kruk, ARC Rynek i Opinia, Atlas, Benefit System, BNP Paribas, Bricomarche, Briju, BRW, Caparol, Castorama, Cersanit, Continental Opony Polska, Credit Agricole Bank, DBSchenker, Decathlon, DHL, Douglas, Electrolux, Empik, Esky.pl, Discovery, Frisco, Geberit, Grupa Maspex, H&M, IKEA Retail, Immergas Polska, ING Polska, Intermarche, Jeronimo Martins, Kantar, Komputronik, Lagardere Travel Retail, Link4, L`Oreal, Lot, LPP, Mastercard Europe, Medicine, Medicover, Minds And Roses, North Food, Nowa Itaka, OBI, Opinionway, Orange Polska, Orlen, PAN, Pandora, PKO BP, Polomarket, Publicis Group Poland, Rebel Media, Resideo, Santander Bank, Shell, SIG, Smyk, Super-Pharm, Tauron, UOKiK, Velobank, Vision Express, VRG, Wakacje.pl, Yes, Żabka.

Wydarzeniem towarzyszącym jest konkurs LOYALTY HEROES, w ramach którego już  po raz trzeci zostaną wyróżnione najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 r.

Lista prelegentów dostępna jest na stronie loyalty-planet.com/prelegenci/, zaś agenda – na stronie loyalty-planet.com/program-1-dzien/.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie loyalty2024.registration-form.online/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

 

 

 

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

11 Wydarzeń

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji