20 listopada o godz. 17:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP Open. Wydarzenie jest skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.
Internet ASAP Open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymienią się doświadczeniami.
– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7.
Czy marketing się już przejadł? To temat przewodni pierwszego Internet ASAP open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią Łukasz Zdrodowski z InfluencerTool, Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana oraz gość specjalny: znany z Top Chef i Hell’s Kitchen, prowadzący Kocham Gotować – Piotr Ogiński.
Piotr Golczyk – autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” – poprowadzi Fuck-up festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP Open. Hasło Fuck-up festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.
Agenda spotkania:
- 17:30 – 18:00 Czy marketing się już przejadł i dlaczego Kraków będzie stolicą polskiego marketingu digitalowego?
Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7, autor podcastu MLG
Maks Michalczak, PR manager Abanana i Eura7 - 18:00 – 18:30 Jak rozpoznać fake influencera? – Łukasz Zdrodowski, InfluencerTool
- 18:30 – 19:00 gość specjalny: Piotr Ogiński, Kocham Gotować. Sesja pytań i odpowiedzi.
- 19:00 – 19:30 Fuck-up festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Prowadzący: Piotr Golczyk, dyrektor marketingu operacyjnego firmy Luxoft
Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.