Interact 2019: Growing change. Changing growth - Marketing przy Kawie

Interact 2019: Growing change. Changing growth

Termin

4–5.06.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Europe, IAB Polska

Już 4–5 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się trzynasta edycja Interact – wydarzenia organizowanego przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4–5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie „Growing change. Changing growth”.

Przez dwa dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki trwać będzie dyskusja o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne cechy ery cyfrowej.

Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

– Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO IAB Europe.

Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Gujardo, który od blisko 30 lat pracuje w Procter & Gamble, obecnie na stanowisku brand director and brand master society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.

Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako media and digital marketing director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milki, Oreo, Cadbury, Philadelphia.

Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:

  • Dominic Grainger, chief executive GroupM, EMEA,
  • Anita Caras, research director, Verizon Media,
  • Liam Brennan, global director of innovation, Mediacom,
  • Kristanne Roberts, global development director, Kantar,
  • Dr Jochen Schlosser, chief strategy officer, Adform,
  • James Brown, managing director EMEA, Rubicon Project,
  • Sofie Rutgeerts, senior digital and innovation analyst, SBS Belgium.

Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, cenionego źródła informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.

Szczegółowe informacje: interactcongress.eu

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

11 Wydarzeń

Termin
10.01 - 14.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–19.02.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
18.02 - 25.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
6.03.2025
Miejsce
Jasionka
Organizator
Orange West 
Więcej informacji
Termin
10–13.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11–13.03.2025
Miejsce
Toruń
Organizator
Grupa PRC Holding 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji