Interact 2019: Growing change. Changing growth

Termin

4–5.06.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Europe, IAB Polska

Już 4–5 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się trzynasta edycja Interact – wydarzenia organizowanego przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4–5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie „Growing change. Changing growth”.

Przez dwa dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki trwać będzie dyskusja o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne cechy ery cyfrowej.

Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

– Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO IAB Europe.

Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Gujardo, który od blisko 30 lat pracuje w Procter & Gamble, obecnie na stanowisku brand director and brand master society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.

Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako media and digital marketing director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milki, Oreo, Cadbury, Philadelphia.

Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:

  • Dominic Grainger, chief executive GroupM, EMEA,
  • Anita Caras, research director, Verizon Media,
  • Liam Brennan, global director of innovation, Mediacom,
  • Kristanne Roberts, global development director, Kantar,
  • Dr Jochen Schlosser, chief strategy officer, Adform,
  • James Brown, managing director EMEA, Rubicon Project,
  • Sofie Rutgeerts, senior digital and innovation analyst, SBS Belgium.

Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, cenionego źródła informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.

Szczegółowe informacje: interactcongress.eu

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji