Interact 2019: Growing change. Changing growth - Marketing przy Kawie

Interact 2019: Growing change. Changing growth

Termin

4–5.06.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Europe, IAB Polska

Już 4–5 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się trzynasta edycja Interact – wydarzenia organizowanego przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4–5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie „Growing change. Changing growth”.

Przez dwa dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki trwać będzie dyskusja o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne cechy ery cyfrowej.

Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

– Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO IAB Europe.

Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Gujardo, który od blisko 30 lat pracuje w Procter & Gamble, obecnie na stanowisku brand director and brand master society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.

Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako media and digital marketing director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milki, Oreo, Cadbury, Philadelphia.

Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:

  • Dominic Grainger, chief executive GroupM, EMEA,
  • Anita Caras, research director, Verizon Media,
  • Liam Brennan, global director of innovation, Mediacom,
  • Kristanne Roberts, global development director, Kantar,
  • Dr Jochen Schlosser, chief strategy officer, Adform,
  • James Brown, managing director EMEA, Rubicon Project,
  • Sofie Rutgeerts, senior digital and innovation analyst, SBS Belgium.

Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, cenionego źródła informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.

Szczegółowe informacje: interactcongress.eu

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
ul. Złota 59
Warszawa

7 Wydarzeń

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
20.10 - 19.12.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.11.2025
Miejsce
online
Organizator
Lettly 
Więcej informacji
Termin
20.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji