Już 4–5 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się trzynasta edycja Interact – wydarzenia organizowanego przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. W tym roku, we współpracy z IAB Polska, wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.
Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4–5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie „Growing change. Changing growth”.
Przez dwa dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki trwać będzie dyskusja o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne cechy ery cyfrowej.
Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.
– Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne. Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata – komentuje Townsend Feehan, CEO IAB Europe.
Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Gujardo, który od blisko 30 lat pracuje w Procter & Gamble, obecnie na stanowisku brand director and brand master society. Kieruje tam ponad 200-osobowym zespołem marketerów i przedstawicieli partnerskich agencji z całej Europy. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.
Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. Jako media and digital marketing director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milki, Oreo, Cadbury, Philadelphia.
Oprócz wymienionych nazwisk podczas trzynastej edycji Interact swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:
- Dominic Grainger, chief executive GroupM, EMEA,
- Anita Caras, research director, Verizon Media,
- Liam Brennan, global director of innovation, Mediacom,
- Kristanne Roberts, global development director, Kantar,
- Dr Jochen Schlosser, chief strategy officer, Adform,
- James Brown, managing director EMEA, Rubicon Project,
- Sofie Rutgeerts, senior digital and innovation analyst, SBS Belgium.
Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, cenionego źródła informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.
Szczegółowe informacje: interactcongress.eu
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.