21 kwietnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się Insummit Youth. Konferencja organizowana przez PTBRiO poświęcona jest zrozumieniu pokolenia Z i Alpha.
Konferencja stanowi drugie obok wrześniowego Festiwalu Insightów i Innowacji wydarzenie PTBRIO pod marką Insummit. Tym razem w całości poświęcone będzie pokoleniom Zet & Alpha. Skierowane jest do wszystkich, których różnorodność zachowań młodych generacji fascynuje i inspiruje do działania.
Wydarzenie skierowane jest dla osób, które działają w jednym (lub więcej) z poniższych obszarów:
- Badania
- Data Science
- Innowacje
- Strategia
- Kreacja
- Marketing
- Media
- UX/CX/HX
- Consulting
- Digital
- Design
- Service Design
- Sustainable Growth
- Kultura/Rozrywka
- Policy Making
- NGO
Podczas konferencji będzie można posłuchać prelekcji:
- There’s No Such Thing as Generation? – Aleksandra Gębarowska (senior customer consultant, NielsenIQ), Michał Lutostański (strategy business director, Kantar)
- Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer? – Damian Borowiec (senior media & creative strategist, MediaHub), Olga Wójcicka (consumer insight manager, MullenLowe)
- Identity Nomads. Płynność tożsamości i inne trendy kształtujące młode pokolenia – Aleksandra Kulińska (future change analyst, Infuture.institute), Aleksandra Trapp (head of culture and trends, Infuture.institute)
- Talk Show – Wiktoria Wójcik (inStreamly), Anna Rzeźnik (CPC brand consultants, TBA)
- Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives. Wystawa insightów zebranych generatywnie w orbicie Zet (metoda: cultural probes) – Marta Lutostańska (UX researcher, Allegro), Justyna Zynek-Mahometa (UX researcher, Allegro)
- Zetki – pokolenie, które chodzi własnymi ścieżkami – Przemysław Huk (research manager, Insight Lab), Marcin Augustyniak (Selectivv Data Tank)
- Po co nam 5-letnie studia? Redefinicja umiejętności jutra w erze ChatGPT – Piotr Bombol (Adaily)
- Kto Ty jesteś? – Już nie Polak mały Jak młodzi definiują swoją tożsamość? – Marta Ulman (brand strategist, Grupa Pracuj), Jakub Kwaczyński (strategy director, GoldenSubmarine)
Tylko do 22 marca można kupić bilety w cenie early bird. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie insummit.pl/youth.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.