Po ponad dwóch dekadach Kongres Badaczy przekształcił się w Festiwal Insightów i Innowacji Insummit. Festiwal to różnorodność treści, formatów i przestrzeni.
Insummit to festiwal dla wszystkich, których różnorodność ludzkich zachowań fascynuje i inspiruje do działania. Niezależnie od tego, czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o wyborach konsumentów i obywateli, czy badasz źródła insightów, czy opracowujesz innowacyjne sposoby ich wykorzystania, zapraszamy na Insummit. Zapraszamy Cię szczególnie, jeśli Twój obszar działania to:
- Badania
- Data Science
- Innowacje
- Strategia
- Kreacje
- Marketing
- Media
- UX/CX/HX
- Consulting
- Digital
- Design
- Service Design
- Sustainable Growth
- Kultura/Rozrywka
- Policy Making
- Service Design
Nowa festiwalowa formuła Insummit ma w swoim DNA dużo „In” jak inkluzywność i integracja, dlatego łączy jeszcze więcej środowisk związanych z insightami i innowacjami. Spotkasz tu kongresowych bywalców i nawiążesz zupełnie nowe kontakty dzięki festiwalowej aplikacji. Lineup i przestrzeń festiwalu są zaprojektowane tak, aby maksymalnie wspierać networking.
Strefa Expo
Insummit Expo o ogólnodostępna strefa zlokalizowana w sercu Festiwalu. Znajdziesz tu scenę partnerską, wydarzenia towarzyszące oraz rozwiązania dla partnerów pozwalające zwiększyć świadomość marki i dotrzeć bezpośrednio do klientów. Przygotowaliśmy wiele wariantów współpracy dostosowanych do potrzeb Twojej firmy. Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i propozycje aktywności podczas INSUMMIT. Pamiętaj, że EXPO jest otwarte nie tylko dla posiadaczy biletów festiwalowych, ale dla każdego! Możesz zaprosić tu swoich klientów czy pracowników bez żadnych ograniczeń.
Organizatorami Insummit są Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku. Strategia repozycjonowania oraz kreacja marki zostały opracowane przez ORA & Funksters, której powierzono również produkcję wydarzenia.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym festiwalu.