Insummit – festiwal insightów i innowacji

Termin

26–27.09.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

PTBRiO

Festiwal Insummit to największa w Europie Centralnej platforma spotkań i wymiany wiedzy oraz doświadczeń związanych z wykorzystywaniem insightów do podejmowania decyzji i tworzenia innowacji. Tegoroczna edycja odbędzie się 26 i 27 września w Warszawie.

Zeszłoroczna edycja Festiwalu zgromadziła ponad 150 osób występujących na 5 scenach i przyciągnęła ponad 700 uczestników i uczestniczek reprezentujących blisko 300 marek.

W obecnej edycji pojawi się 30 bloków tematycznych, ponad 90 wystąpień, paneli i warsztatów na 5 scenach. Wszystkie one poświęcone będą najnowszym zjawiskom społecznym i konsumenckim oraz najważniejszym wyzwaniom biznesu i cywilizacji.

Program festiwalu jest tworzony przez rotacyjną ekspercką Radę Programową, która opracowuje koncepcję wydarzenia, zaprasza do składania propozycji wystąpień w procedurze call for insights and innovations, a następnie dokonuje ich kwalifikacji w dwuetapowym procesie.

W 2023 r. na Festiwal zgłoszono 237 wystąpień, z których Rada zakwalifikowała 60 dbając, aby prezentowana wiedza była aktualna, przydatna, zweryfikowana, inspirująca i odpowiedzialna.

Festiwal ma przekrojowy charakter, a różnorodność treści, tematów i formatów jest jego wielką wartością. Twórcy i twórczynie festiwalu reprezentują dziesiątki branż i środowisk zawodowych, dowodząc tego, że insighty są wszędzie. Pokazują sposoby badania insightów i przekładania odkryć na innowacyjne rozwiązania.

Festiwal Insummit to festiwal dla wszystkich, których różnorodność ludzkich zachowań fascynuje i inspiruje do działania. Niezależnie od tego czy jest dostawcą, czy odbiorcą wiedzy o postawach społecznych i konsumenckich, czy bada źródła insightów, czy opracowuje innowacyjne sposoby ich wykorzystania. W szczególności skierowany jest do osób, których obszar działania to:

  • Badania
  • Data Science
  • Innowacje
  • Strategia
  • Kreacja
  • Marketing
  • Media
  • UX/CX/HX
  • Consulting
  • Digital
  • Design
  • Service Design
  • Sustainable Growth
  • Kultura/Rozrywka
  • Policy Making
  • NGO

Najważniejsze tematy festiwalu:

  • Insighty i innowacje
    Insights into action – przełożenie wiedzy human insight na innowacyjne rozwiązania, miejsce i rola insightów w organizacji, technologie i źródła danych, fuzje, analityka, automatyzacja, sztuczna inteligencja – potencjał, zastosowania i zagrożenia, modele tworzenia innowacji, insights to kill &insights to win, integracja i zarządzanie wiedzą; data driven decisions
  • Człowiek, społeczeństwo, rynek
    Zmienność, złożoność, dynamika, radykalizacja i polaryzacja postaw – implikacje społeczne i rynkowe, napięcia i konfrontacje, kondycja społeczeństwa, zdrowie, strach i dobrostan psychiczny, wpływ rosyjskiej agresji, style życia, czas wolny, młode pokolenia, silver market, trendy konsumenckie, zmiany zwyczajów zakupowych, inflacja i kryzys
  • Technologia i cyfrowość
    Akceleracja, dostępność i wszechobecność, AI, ChatGPT, metaverse, augmented reality, automatyzacja, technologia a zmiany społeczne, nowe kompetencje, edukacja, prywatność, cyberbezpieczeństwo
  • Consumer/ shopper journey
    Strategie 360, omnichannel, retail, konwergencja światów, zarządzanie konsumentocentrycznością
  • Human-centered design
    CX/UX/HX, service design, product design, design thinking, projektowanie Innowacji, dojrzałość projektowa
  • Zrównoważenie i odpowiedzialność
    ESG, green washing, purpose washing, autentyczność, perspektywa firm a perspektywa kliencka, rola i oczekiwania wobec marek, mity, postawy konsumenckie, różnorodność i inkluzywność w praktyce
  • Empowerment, aktywizm, zaangażowanie
    Nowe formy relacji, działania, współpracy i wspólnoty, gender, pokolenia
  • Cywilizacja rozrywki
    Insighty w obszarze rozrywki, mediów i kultury, postawy i zachowania, wzorce konsumpcji, komunikacja marek, digital, gaming, e-sport, projektowanie rozrywki
  • Media nowego świata
    Wzorce konsumpcji i ich zmiany, social media, cyber&meta, zintegrowany pomiar jednoźródłowy, real time data, cross media/ kampanie multimediowe, innowacje, efektywność przekazu reklamowego, wiarygodność źródeł informacji, szum informacyjny, dezinformacja
  • Wygrywające strategie
    Biznesu, marek i komunikacji, nowe modele, podejścia i sposoby działania dużych, średnich i małych marek, alternatywa jako nowa norma, tempo i zwinność, zdalność, technologia, mobilność, autonomia, nowe sposoby zarządzania, case studies
  • Wyzwania prognozowania
    Przewidywanie przyszłości w krótkim i długim horyzoncie, Future thinking, meataanalizy i analizy historyczne, wiarygodność wskaźników i źródeł, kryzys gospodarczy, wpływ czynników makroekonomicznych i geopolitycznych, forecasting, planowanie scenariuszowe, czarne łabędzie, przemiany technologiczne, AI
  • Praca
    Sens, wartości, aspiracje, nowe metody organizacji, leadership, przedsiębiorczość, wypalenie, młode pokolenia, silver generation, dobrostan
  • Insighty a metodologia
    Nowe podejścia, innowacje metodologiczne, wykorzystanie technologii, AI w praktyce, zwinność, precyzja

Wydarzenie organizują PTBRiO wraz z OFBOR. Produkcją zajmuje się Ora & Funksters. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym festiwalu.

Miejsce wydarzenia:

PGE Stadion Narodowy
al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa

17 Wydarzeń

Termin
25.09 - 30.11.2023
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25–29.09.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
29.09.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
4–5.10.2023
Miejsce
Budapest
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
12–13.10.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.10.2023
Miejsce
Wrocław
Organizator
HR Espresso 
Więcej informacji
Termin
19–20.10.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
23–27.10.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
23–27.10.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
6–9.11.2023
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17.11.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28–30.11.2023
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji